gran canaria

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

ann-kristina

Hej

Vi er en lille familie bestående af mor, far og to børn på 4 og 7 der meget kraftigt overvejer kun at holde 2 ugers sommerferie og så til gengæld holde 2 ugers efterårsferie (42+43) sydpå. Jeg gider ikke alt for lang flyvetur, så der er Thailand udelukket. Det skal heller ikke være alt for dyrt. Vi tænker på Gran canaria. Er der nogen der ved hvor det er bedst at bo for børnefamilier? Jeg er lidt overrasket over at jeg faktisk har kunnet finde en rejse for os alle 4 for ca 15.000 incl fly og 2 ugers hotelophold. Er det ikke billigt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Hej

Vi er en lille familie bestående af mor, far og to børn på 4 og 7 der meget kraftigt overvejer kun at holde 2 ugers sommerferie og så til gengæld holde 2 ugers efterårsferie (42+43) sydpå. Jeg gider ikke alt for lang flyvetur, så der er Thailand udelukket. Det skal heller ikke være alt for dyrt. Vi tænker på Gran canaria. Er der nogen der ved hvor det er bedst at bo for børnefamilier? Jeg er lidt overrasket over at jeg faktisk har kunnet finde en rejse for os alle 4 for ca 15.000 incl fly og 2 ugers hotelophold. Er det ikke billigt???

Jo det lyder da ok billigt

Vi var på Gran Canaria i 08' og det er suuuper når man har børn i den alder som dine har... Min datter var 3½ da vi var afsted, og hun nød det i fulde drag. Vi boede på et super hyggeligt hotel - eller det var det ikke engang, det var små hyggelige lejligheder i meget idyliske omgivelser, der hedder "Los Arcos". Eneste minus var at der var rimelig langt til stranden, men vi ville nu også hellere benytte os af poolen, da bølgerne på stranden stod meget højt, så min datter kunne overhovedet ikke komme ud at bade dernede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.