Ka ik stoppe med at tænke på ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Anonym trådstarter

Fortsættelse til denne tråd fra i morges:https://www.baby.dk/debat/86027pi1/ordet-er-frit/altsaa-de-satans-droemme.aspxJeg har fanme ik ku få ham ud af hovedet hele dagen. Tænker virkelig meget på ham og får helt nogle sære sommerfugle i maven når jeg tænker på at jeg måske ser ham i morgen tidlig. Hva er der med mig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

charlottekri

der er intet galt med dig, du skal bare lige huske på at det er drømmen du tror du er forelsket i... har du aldrig drømt at din kæreste har været dig utro og så bare været gal på ham resten af dagen?? det er det samme bare det her er med en positiv følelse  det skal bare have lov til at dampe lidt af

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

der er intet galt med dig, du skal bare lige huske på at det er drømmen du tror du er forelsket i... har du aldrig drømt at din kæreste har været dig utro og så bare været gal på ham resten af dagen?? det er det samme bare det her er med en positiv følelse  det skal bare have lov til at dampe lidt af

Hmm jo har drømt manden var utro men har ik været sur på ham. Men seriøst det var sådan at jeg tænkte over hvordan jeg så ud da jeg sku ned i vuggestuen til morgen

Anmeld

24. januar 2011

charlottekri

Anonym skriver:

Hmm jo har drømt manden var utro men har ik været sur på ham. Men seriøst det var sådan at jeg tænkte over hvordan jeg så ud da jeg sku ned i vuggestuen til morgen

man har vel stadig den følelse i kroppen... måske trænger du bare til lidt ekstra opmærksomhed fra manden, altså "genopdage" ham, hvis du forstår?

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

man har vel stadig den følelse i kroppen... måske trænger du bare til lidt ekstra opmærksomhed fra manden, altså "genopdage" ham, hvis du forstår?

Jaaa du har nok ret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.