Gaver fra Thailand? Kom med idéer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

*Sofie*

De gamle skal til Thailand og spørger om der er noget bestemt de ska tage med hjem til os...
Erhm, det er mange år siden jeg har været i dér, så det ved jeg ikk lige...
Hva ville I gerne ha' fra Thailand...? Har I nogle gode idéer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

*Sofie*

Slet ingen?

Anmeld

24. januar 2011

o0sus0o

det ikke så lang tid siden jeg var i thailand i 2 uger. må indrømme jeg ikke fik shoppet det vilde dernede. men de havde vil mange søde smykker. f.eks de der perle ørering de super fede alle går med dem her oppe..

Anmeld

24. januar 2011

Lady Marion <3

Mange vil gerne have silke med hjem ,, Eller kopi varer  

Anmeld

24. januar 2011

Cris

Sommer tasker (det behøver ikke at være de der copy varer, bare deres egne) Der er mange fede kurv/tasker til strand eller parkture. jeg har købt nogle gode spisepinde, for vi kan godt lide at lave en gang i mellem asiatisk mad eller til sushi. Sko, t-shirts, børnetøj, tunicas, flip-flops i alle regnbue farver, smykker, tørklæder, forskellige te og krydderier... osv osv...

Anmeld

24. januar 2011

*Sofie*

Cris skriver:

Sommer tasker (det behøver ikke at være de der copy varer, bare deres egne) Der er mange fede kurv/tasker til strand eller parkture. jeg har købt nogle gode spisepinde, for vi kan godt lide at lave en gang i mellem asiatisk mad eller til sushi. Sko, t-shirts, børnetøj, tunicas, flip-flops i alle regnbue farver, smykker, tørklæder, forskellige te og krydderier... osv osv...

Sikke en masse gode ideer! Tusind tak

Anmeld

24. januar 2011

Sofia

Uh jeg har altid stor-shoppet når jeg har været i Thailand, men mest tøj og sko, og det er jo lidt svært at købe til andre! Men de har mange lækre tørklæder, som jo er nemme at købe i gave, så hvis du mangler tørklæder ville jeg ønske mig det. Og ellers nogel fine pudebetrækker, dem har de også mange af.

Anmeld

24. januar 2011

*Sofie*

Sofia skriver:

Uh jeg har altid stor-shoppet når jeg har været i Thailand, men mest tøj og sko, og det er jo lidt svært at købe til andre! Men de har mange lækre tørklæder, som jo er nemme at købe i gave, så hvis du mangler tørklæder ville jeg ønske mig det. Og ellers nogel fine pudebetrækker, dem har de også mange af.

Jaa, tørklæder...seføli

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.