Hjælp hvor finder jeg.................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

LISBETH:-)

Åhhh suk, jeg har forelsket mig i en lyskæde med ugler, som man meget meget kort ser i en reklame i Tv. Det er vist en reklame for noget allergi medicin - yellower eller hvad det nu er de siger.

Er der nogen der ved hvor man kan købe en sådan lyskæde, da jeg bare MÅ eje sådan en?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Hasselnødden

Har lige forsøgt at google, men kom ikke meget nærmere et svar  Udover at nogen har købt en lyskæde med ugler i Tiger-butikken. Så prøv at tage i den nærmeste - måske de ved hvor de kan få den fra eller har dem liggende

Anmeld

23. januar 2011

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Har lige forsøgt at google, men kom ikke meget nærmere et svar  Udover at nogen har købt en lyskæde med ugler i Tiger-butikken. Så prøv at tage i den nærmeste - måske de ved hvor de kan få den fra eller har dem liggende

Tak!!!

Det lyder fantastisk for min pengepung hvis det er en man kan få i tiger butikkerne Jeg må vist en tur derhen og kigge i morgen

Anmeld

23. januar 2011

Hasselnødden

lisbeth2910 skriver:

Tak!!!

Det lyder fantastisk for min pengepung hvis det er en man kan få i tiger butikkerne Jeg må vist en tur derhen og kigge i morgen

Det ville da være alletiders, når du nu har forelsket dig i en sådan  Håber på dine vegne, for det kunne jo være

Anmeld

23. januar 2011

Maria.

De havde dem i vores Tiger butik på et tidspunkt, hvor jeg slvfølgelig ikke købte nogen!! Det ærgrer jeg mig godt nok over nu! Hvis de har dem i jeres, så køb lige en med til mig søde!! de koster 20 eller 30,-

Anmeld

23. januar 2011

Maria. skriver:

De havde dem i vores Tiger butik på et tidspunkt, hvor jeg slvfølgelig ikke købte nogen!! Det ærgrer jeg mig godt nok over nu! Hvis de har dem i jeres, så køb lige en med til mig søde!! de koster 20 eller 30,-

Jep!!! No problemos.

Det bliver måske i morgen, ellers først sidst på ugen. Elina skal til vægt tjek hos børnelægen i morgen, og have dræn tirsdag. Rigtig øv uge................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.