Kan den vende sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Mka

Godaften piger..

Min JM siger at bebs står godt nede i mit bækken. (men ikke helt fast, JM kunne rokke hende lidt for 2 uger siden&nbsp Men de sidste par dage når jeg vågner er jeg nærmest helt flad i den nederste del af maven under navlen. Og det jeg også her til aften og er også helt blød.

Så mit spørgsmål, kan hun godt vende sig? er i uge 37, eller er det meget normalt det det føles anderledelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

kate123

Hejsa!

Ja bebs kan godt vende sig, i sidste øjeblik, hvis JM har sagt at hun ikke står fast er der gode muligheder for det. Min datter vendte sig også igen i 37. uge, men tog så turen tilbage i bækkendet ugen før hun blev født...tror hun ombestemte sig, dog var jeg ikke i tvivl da hun gjorde det...det var noget være bøvl for hende...tog hende et par timer og var meget ubehageligt for mig...men rundt kom hun og så var det også som om det hele gik igang.

Held og lykke det skal nok gå altsammen

Kartine 29+5

Anmeld

24. januar 2011

Mka

kate123 skriver:

Hejsa!

Ja bebs kan godt vende sig, i sidste øjeblik, hvis JM har sagt at hun ikke står fast er der gode muligheder for det. Min datter vendte sig også igen i 37. uge, men tog så turen tilbage i bækkendet ugen før hun blev født...tror hun ombestemte sig, dog var jeg ikke i tvivl da hun gjorde det...det var noget være bøvl for hende...tog hende et par timer og var meget ubehageligt for mig...men rundt kom hun og så var det også som om det hele gik igang.

Held og lykke det skal nok gå altsammen

Kartine 29+5

Okay mange tak Vi må se hvad JM siger imorgen. Se om hun er en lille drillepind eller hvad

Anmeld

24. januar 2011

Pige2009

Mka skriver:

Godaften piger..

Min JM siger at bebs står godt nede i mit bækken. (men ikke helt fast, JM kunne rokke hende lidt for 2 uger siden&nbsp Men de sidste par dage når jeg vågner er jeg nærmest helt flad i den nederste del af maven under navlen. Og det jeg også her til aften og er også helt blød.

Så mit spørgsmål, kan hun godt vende sig? er i uge 37, eller er det meget normalt det det føles anderledelse.

Det kan godt lade sig gøre, men vil være atypisk, skulle det ske

Anmeld

24. januar 2011

Mka

Baagøe skriver:

Det kan godt lade sig gøre, men vil være atypisk, skulle det ske

Det var nemlig også lidt det jeg tænkte, men svært at vide når man ikke har været gravid før

Anmeld

24. januar 2011

Angelspot

Det må den kunne. Min baby lå med hovedet nede i bækkenet i starten af januar hvor jeg var til JM, men nu er han bare rundt omkring. Han kan mase sig helt over i højre side af maven for så at 'forsvinde'. Dagen efter kan jeg mærke ham (og også se ham!) i venstre side og uden at kunne mærke hans hoved i bækkenet. Så det må de bebser altså kunne, ellers ved jeg ikke hvad han laver derinde

Anmeld

25. januar 2011

Pige2009

Mka skriver:

Det var nemlig også lidt det jeg tænkte, men svært at vide når man ikke har været gravid før

Nej, så ved man bare ingenting. Kan huske det fra mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.