hvornår er det ok at kommer hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

mamiolvi

i aftes tog min kæreste i byen i vrede. Han tog herfra kl 18.. Jeg var så alene med seks børn, de tre af dem var til låns, de andre tre mine, så ingen børn var hans, men han er pap far til mine børn de forventer også noget.
Han kom så væltende hjem død drukken kl 10 i formiddag.. Jeg er sur og skuffet, han har lagt i sove værelset lige siden, pt er kl 20.45..
Hvornår er det ok at komme hjem fra en bytur når man har familie .. Skal lige siges vi er igang med projekt baby og ikke aner endnu om jeg er blevet gravid i denne mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Hvem?

mamiolvi skriver:

i aftes tog min kæreste i byen i vrede. Han tog herfra kl 18.. Jeg var så alene med seks børn, de tre af dem var til låns, de andre tre mine, så ingen børn var hans, men han er pap far til mine børn de forventer også noget.
Han kom så væltende hjem død drukken kl 10 i formiddag.. Jeg er sur og skuffet, han har lagt i sove værelset lige siden, pt er kl 20.45..
Hvornår er det ok at komme hjem fra en bytur når man har familie .. Skal lige siges vi er igang med projekt baby og ikke aner endnu om jeg er blevet gravid i denne mdr..

Altså nu har jeg endnu ikke været i byen siden jeg fødte min dreng for over 1 år siden, men min mand har tage alene afsted under begge graviditeter (jeg var simpelthen for træt - men jeg har heller intet imod han smutter afsted alene og svinger træbenet) og han kan nemt komme hjem sidst på natten - det skal så lig siges at det kunne jeg også nemt finde på, elsker at komme ud, men ligefrem at tage i byen i vrede er nok ikke så smart, men ind imellem så skal den nu ha gas og det skal der også være plads til.

Anmeld

23. januar 2011

mamiolvi

selvfølgelig skal der være plads til at tage afsted og det skal man også gøre, men komme hjem kl 10 om formiddagen, syntes jeg dælme ikke er ok

Anmeld

23. januar 2011

Vidunderligeunger

tja... jeg plejer at sige " du er hjemme inden kl.9 i morgen formiddag" og så er han det.. Jeg kan ikke se problemet i det.. men at han går i vrede er ikke så smart selvfølgelig..

Anmeld

23. januar 2011

Bondepigen

selvfølgelig skal der være plads til at tage afsted og det skal man også gøre, men komme hjem kl 10 om formiddagen, syntes jeg dælme ikke er ok

Før jeg fik børn, kunne jeg sagtens komme hjem kl tre om eftermiddagen, fordi jeg kom forbi et morgenværtshus og senere et andet værtshus på vejen hjem... Hvis jeg altså fulgtes med nogen.

Men når der er børn i hjemmet, (jeg havde osse dengang "pap"børn hver anden weekend) så kommer man altså ikke dumpende pissefuld efter de er stået op!!!

Anmeld

23. januar 2011

Hvem?

Det vel som man tager det,  det kunne jeg også nemt have gjort, hvis jeg var faldet over en morgenfest på vej hjem, men nu "lider" jeg heller ikke af tømmermænd, uanset hvor mange mængder jeg hælder ned, så det er jo "nemt" nok for mig, da jeg har det sigesom alle andre dage "dagen derpå"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.