Vi var ude ved hesten i eftermiddags. På gården er der en mor og datter der har 2 heste sammen, de er begge voksne og datteren har en søn. De 2 er blevet uvenner i julen. De var på gården samtidig i dag, hvor de diskutere helt vildt, mens min datter på 9 og jeg er i stalden. Lige pludselig slår datteren moren med en stor staldkost, sender min datter ud i bilen, mens de 2 (moren og datteren) flyver på hinanden. Hestene i stalden går jo helt amok og danser rundt, jeg skælder dem ud og ber dem om at opføre sig ordenligt og hvis de ikke kan må de jo gå udenfor og slås. Min datter er jo helt i chok og jeg var da også chokeret over 2 voksne mennesker.
Jeg ringer til gårdejeren og fortæller om hændelsen, fordi jeg ikke synes det er så fedt når min datter skal ud og passe sin pony uden mig inden så længe, han vil ikke blande sig, men synes jeg skulle prøve og snakke med de andre hesteejere om hvad vi kan gøre for at det ikke sker igen?
Ved ikke om jeg bare skal lade det ligge eller om jeg skal snakke med de andre om det. At de 2 moderen og datteren må aftale hvornår den ene må være der og den anden så må blive væk. Nøj jeg synes det er en børnehave.
Kh Louise i chok over hvordan voksne mennesker opføre sig
Anmeld