Stakkels Liva :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

TbCp

Her til aften var Liva i bad, efter badet, mens hun var ved at få ble på, snakkede hende og Carsten om lidt forskelligt. Lige pludselig begynder hun bare at græde helt vildt og tager sig til hovedet. Carsten spørger selvfølgelig hvad der er galt og hun siger det gør ondt i hovedet. Hun kommer op i vores sen og græder og græder og pludselig kaster hun op. Et par minutter efter falder hun i søvn.

Vi blev simpelthen så urolige og tænkte jo alt mulig farligt.

Carsten ringer til lægevagten som mener at det er børnemigræne.

Jeg håber godt nok det her var et enkeltstående tilfælde. Jeg har selv lidt af migræne og ved hvor slemt det er.

Synes bare det var mærkeligt at det kom pludseligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

anna-jonas

Hvordan er det med dig?? Kommer det også så hurtigt med dig?? Det er da lidt bekymrende, hvis Liva skal til at døje med det. God bedring med hende........

Knus Mette

Anmeld

23. januar 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Hvordan er det med dig?? Kommer det også så hurtigt med dig?? Det er da lidt bekymrende, hvis Liva skal til at døje med det. God bedring med hende........

Knus Mette

Mit er aldrig kommet på den måde, det kommer mere snigende i løbet af nogle timer.

Jeg håber godt nok ikke at vi skal opleve mere af det, det ville simpelthen være så synd hvis hun skal døje med det...

Mon det er arveligt sådan noget?

Anmeld

23. januar 2011

anna-jonas

TbCp skriver:

Mit er aldrig kommet på den måde, det kommer mere snigende i løbet af nogle timer.

Jeg håber godt nok ikke at vi skal opleve mere af det, det ville simpelthen være så synd hvis hun skal døje med det...

Mon det er arveligt sådan noget?

Aner det ikke.............. Men har selv prøvet det en gang i mit liv, og det var grusomt.....................følte næsten at mit hoved skulle eksplodere.

Knus Mette

Anmeld

23. januar 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Aner det ikke.............. Men har selv prøvet det en gang i mit liv, og det var grusomt.....................følte næsten at mit hoved skulle eksplodere.

Knus Mette

Ja det er bare så forfærdeligt!

Anmeld

23. januar 2011

Skouboe

Visse former for migræne kan godt være arveligt.Stakkels liva

Anmeld

23. januar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Her til aften var Liva i bad, efter badet, mens hun var ved at få ble på, snakkede hende og Carsten om lidt forskelligt. Lige pludselig begynder hun bare at græde helt vildt og tager sig til hovedet. Carsten spørger selvfølgelig hvad der er galt og hun siger det gør ondt i hovedet. Hun kommer op i vores sen og græder og græder og pludselig kaster hun op. Et par minutter efter falder hun i søvn.

Vi blev simpelthen så urolige og tænkte jo alt mulig farligt.

Carsten ringer til lægevagten som mener at det er børnemigræne.

Jeg håber godt nok det her var et enkeltstående tilfælde. Jeg har selv lidt af migræne og ved hvor slemt det er.

Synes bare det var mærkeligt at det kom pludseligt!

stakkels Liva! håber hun bliver okay

Anmeld

24. januar 2011

TbCp

Hun var HELT FRISK her til morgen!

Anmeld

24. januar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Hun var HELT FRISK her til morgen!

Det var godt! Hun fortjener sørme heller ikke mere sygdom nu, hun har haft så rigeligt! Håber det var en engangsforestilling!

Anmeld

24. januar 2011

Lilac

ej, hvor er det synd! Håber for jer og hende at det var et enkelt stående tilfælde... God bedring til stakkels Liva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.