Jeg må da også hellere præsentere mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Mormilla

Velkomme til Og STORT tillykke med at du er gravid Hvor langt er du???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Laura.

Velkommen til og held og lykke med det

Anmeld

23. januar 2011

metski83

Mormilla skriver:

Velkomme til Og STORT tillykke med at du er gravid Hvor langt er du???

Tak for det  Jeg er desværre ikke gravid endnu  en vi prøver. Vi er først lige gået igang, så venter spændt

Anmeld

23. januar 2011

metski83

metski83 skriver:

Så er det blevet min/vores tur til at blive gravide. Og jeg glæder mig som en sindsyg. Vi er lige gået igang med projekt baby, så det er både spændende og lidt nervepirrende. Lykkedes det mon nu ?

Jeg er 27 år. Min Kæreste/forlovede er 24 år. Vi har været sammen i næsten 2 1/2 år.

Vi bor sammen i vores hus, sammen med vores lille hund.

Jeg fandt denne side, og syntes det er fantastisk at man kan være med her, også selvom man "kun" prøver på at være gravid og at det ikke kun er for dem der er gravide og har født. Men for alle

Så jeg håber jeg får rigtig meget glæde af siden, og forhåbenlig snart bliver gravid.

Det skal lige tilføjes, at jeg endnu ikke er gravid. Det kan måske godt misforståes lidt det første jeg skriver. Vier lige gået igang med projektet, så håber selvfølgelig der sker noget hurtigt   

Anmeld

23. januar 2011

metski83

metski83 skriver:

Så er det blevet min/vores tur til at blive gravide. Og jeg glæder mig som en sindsyg. Vi er lige gået igang med projekt baby, så det er både spændende og lidt nervepirrende. Lykkedes det mon nu ?

Jeg er 27 år. Min Kæreste/forlovede er 24 år. Vi har været sammen i næsten 2 1/2 år.

Vi bor sammen i vores hus, sammen med vores lille hund.

Jeg fandt denne side, og syntes det er fantastisk at man kan være med her, også selvom man "kun" prøver på at være gravid og at det ikke kun er for dem der er gravide og har født. Men for alle

Så jeg håber jeg får rigtig meget glæde af siden, og forhåbenlig snart bliver gravid.

Det skal lige tilføjes, at jeg endnu ikke er gravid. Det kan måske godt misforståes det første jeg skriver. Vi er lige gået igang med "projektet" og håber selvfølgelig det lykkedes hurtigt

Anmeld

23. januar 2011

Mormilla

metski83 skriver:

Tak for det  Jeg er desværre ikke gravid endnu  en vi prøver. Vi er først lige gået igang, så venter spændt

Ups sorry

Anmeld

23. januar 2011

metski83

Mormilla skriver:

Ups sorry

Det gør da ikke noget  Er bare spændt på det hele

Anmeld

23. januar 2011

Sofia

Velkommen til denne skønne side, og held og lykke med baby projektet!

Anmeld

23. januar 2011

Mormilla

metski83 skriver:

Det gør da ikke noget  Er bare spændt på det hele

Det kan jeg godt forstå at du er

Anmeld

23. januar 2011

metski83

Mormilla skriver:

Det kan jeg godt forstå at du er

Kan se du er heldig, og at der ikke er så pokkers længe til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.