Spændt, nervøs, en masse føleser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

metski83

Mulleunge skriver:

Jamen jeg ved det godt søde  KAN BARE IKKE HOLDE DET UD !

Det er faktisk en mærkelig fornemmelse, man glæder sig helt vildt til at blive gravid. Men samtidig har man frygten for at det ikke lykkedes. Nu har jeg næsten lige smidt p-pillerne, men hvis der ikke sker noget rimelig hurtigt, så tror jeg også at jeg panikker. Selvom jeg har læst at der godt kan gå et år, og at kroppen lige skal vende sig til ikke at få p-piller mere. UHHHH det er så nervepirrende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

ja, den der med at kroppen skal have tid efter p pille stop kender jeg alt til. 

Anmeld

23. januar 2011

metski83

BigBabyWish skriver:

ja, den der med at kroppen skal have tid efter p pille stop kender jeg alt til. 

Har du ventet længe?

Anmeld

23. januar 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Har du ventet længe?

jeg stoppede med p piller i oktober måned og stadig ingen mens. 

Anmeld

23. januar 2011

metski83

BigBabyWish skriver:

jeg stoppede med p piller i oktober måned og stadig ingen mens. 

Jeg har først lige smidt mine, så er meget spændt og nervøs

Anmeld

23. januar 2011

Aagaard

Jeg kender det helt sikkert også godt

Jeg tænker tit på det, men er egentlig ikke "stresset" over det. Jeg tænker at det  sker når det sker. Vi bruger heller ikke alle de der tests (hvis jeg skal være helt ærlig, så kan jeg ikke rigtig overskue at sætte mig ind i det, men jeg har heller ikke rigtig lyst), håber bare at det kommer af sig selv.

Vi har prøvet siden oktober, men jeg lagde pillerne allerede i april eller der omkring , så håber det kommer!

Anmeld

23. januar 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Jeg har først lige smidt mine, så er meget spændt og nervøs

håber at din krop og cyklus hurtig finder ud af det. for nogle sker det heldigvis med det samme og for andre kan der gå et halvt år før kroppen er sig selv igen. havde jeg vidst det før havde jeg stoppet med mine piller tidligere..min læge siger der kan gå yderligere tre måneder før min cyklus måske rigtig går igang. der er ikke andet for end være tålmodig.

Anmeld

23. januar 2011

metski83

Aagaard skriver:

Jeg kender det helt sikkert også godt

Jeg tænker tit på det, men er egentlig ikke "stresset" over det. Jeg tænker at det  sker når det sker. Vi bruger heller ikke alle de der tests (hvis jeg skal være helt ærlig, så kan jeg ikke rigtig overskue at sætte mig ind i det, men jeg har heller ikke rigtig lyst), håber bare at det kommer af sig selv.

Vi har prøvet siden oktober, men jeg lagde pillerne allerede i april eller der omkring , så håber det kommer!

Syntes det er flot du tager det sådan. Tror hvis der går nogle måneder og der ikke er sket noget, så tror jeg at jeg panikker. Selvom de siger, man godt kan regne med, at det ikke sker med det samme, når man har spist p-piller i mange år.

Anmeld

23. januar 2011

metski83

BigBabyWish skriver:

håber at din krop og cyklus hurtig finder ud af det. for nogle sker det heldigvis med det samme og for andre kan der gå et halvt år før kroppen er sig selv igen. havde jeg vidst det før havde jeg stoppet med mine piller tidligere..min læge siger der kan gå yderligere tre måneder før min cyklus måske rigtig går igang. der er ikke andet for end være tålmodig.

Pu ha det er lang tid man så skal vente. Håber ikke der går så lang tid, det kan jeg slet ikke holde ud at tænke på. Håber også for dig at det snart sker.

Anmeld

23. januar 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

nej det er mega træls men nytter desværre ikke så meget at gå i panik.. håber vi alle snart er heldige. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.