Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jennifer skriver: pjuske & tot.. eller det er måske mere til drenge ??
pjuske & tot.. eller det er måske mere til drenge ??
ja syns jeg tror vi fundet nogen muligvis mille og molly men ved ikk om man kan kalde katte det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Molly og Miv
Miv og Sofie
Sofie og Molly
Mille og Molly
Gud hvor er de bare kære...
Christina92!<3 skriver: ja syns jeg tror vi fundet nogen muligvis mille og molly men ved ikk om man kan kalde katte det?
årh jo sagtens.. det er da også nogle søde navne
linselouise skriver: hold kæft de er kære!! uha så smukke, jeg vil også have mig en maine coon når vi får et hus en gang. jeg havde den dejligste norske skovkat, Fenris hed han. Men vi blev desværre nødt til at sige farvel til ham sidste år da han var gammel og syg Nå men jeg synes de to smukke piger skal hedde Babs og Nutte
hold kæft de er kære!! uha så smukke, jeg vil også have mig en maine coon når vi får et hus en gang.
jeg havde den dejligste norske skovkat, Fenris hed han. Men vi blev desværre nødt til at sige farvel til ham sidste år da han var gammel og syg
Nå men jeg synes de to smukke piger skal hedde Babs og Nutte
ja de søde glæder miig også til de kommer imorgen
Pia. skriver: Molly og Miv Miv og Sofie Sofie og Molly Mille og Molly Gud hvor er de bare kære...
kan man godt sige mille og molly vi hade fatisk lige siddet og snakket om de navne?
Jennifer skriver: årh jo sagtens.. det er da også nogle søde navne
Ciinea skriver: Miv er godt ja =D Det hed min fars hunkat =)
Miv er godt ja =D
Det hed min fars hunkat =)
Ih, min gamle kat hed det, og hun var bare skøn. Og så er det bare et navn man ikke tænker på når det er - ligesom at det egentlig er lidt skørt at kalde en hund vov.
Christina92!<3 skriver: skal jeg nok er bare så dårlig til og gi navne men søde er de da
skal jeg nok er bare så dårlig til og gi navne men søde er de da
Bestemt!
Dinna88 skriver: Bestemt!
de ægte men dog uden papir men sådan er det.. men vi har lige siddet og snakket om mille og molly kan man godt kalde katte det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128