vitaminpiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. september 2008

Assi

Lige et spg. til jer med børn på omkring 1 år (min datter er 13 mrd). Giver I vitaminpiller? Hvis ja, hvilke og hvordan? :)

Amalie er syg hele tiden..vuggestue start i august og efterårets kommen har selvfølgelig stor indfyldelse..men tænker om jeg skal til at give hende vitaminpiller? SP sagde, at når hun spiser varieret er det ikke nødvendigt men måske kunne det alligevel være godt for hende.

Kh Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2008

fam.4xc

Caroline har siden 1 år fået apotekets tygge vitamin :P

Anmeld

18. september 2008

lonemus

fam.4xc skriver:

Caroline har siden 1 år fået apotekets tygge vitamin :P

Samme her.....jeg tør ikke andet, vil gerne være sikker på de får hvad de skal have. Der kommer perioder, hvor børn ikke spiser så meget, ikke vil spise det og det den ene dag, men gerne den næste...(?)(?)...ja, nogle gange kan det altså godt svinge lidt...:)):)). Og i sådanne perioder kan du ikke være sikker på hun får alle vitaminer. Så jeg ville uden tvivl give hende 1 dagligt vitamintablet.

Jeg køber dem på apoteket - kan vist blande 6 pakker for 90.- kr, mener jeg det er. Og børnene elsker dem.

Lone

Anmeld

18. september 2008

twinboys

Ja de får vitaminer... De der fra apoteket med smag, tyggetabletter...
Så får de 5ml. eskimo 3 kids og bio strath...

Det er kun godt at give børn det, så de ikke rager alt til sig...

Majbritt(H)

Anmeld

19. september 2008

MorCamilla

Hejsa..

Mikkel fik bio strath fra han blev et år og får det endnu :) samtidig med alm. vitaminpiller til børn mellem 1 og 10 år..

Knus fra camilla.

Anmeld

20. september 2008

Assi

Tak for svar piger :) Jeg skal vist hen på apoteket i dag og ha mig en spandfuld vitaminpiller + det andet i foreslår :D Håber det kan hjælpe på forkølelse og feber der nærmest kommer hver 14. dag :S

God weekend

Kh Astrid

Anmeld

20. september 2008

Honningblomst

Nej, mine får ikke vitaminpiller....
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.