Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LouiseVous skriver: Tror det var Zafir der skrev en til mig engang, men kan ikk finde debaten hun skrev den i.. Nogen der kan hjælpe, måske skrive en ny????
Tror det var Zafir der skrev en til mig engang, men kan ikk finde debaten hun skrev den i.. Nogen der kan hjælpe, måske skrive en ny????
Google er din bedste ven i sådanne situationer !
SD21 skriver: Google er din bedste ven i sådanne situationer !
Jeg kaster bare et æg eller to i en rest risengrød, så det får en god konsistens. Så er det bare at stege..
Kh Molly
Molly8 skriver: Jeg kaster bare et æg eller to i en rest risengrød, så det får en god konsistens. Så er det bare at stege.. Kh Molly
Kommer du ikk mel i ?
Mel kommer jeg også i, og så skal grøden være helt køleskabskold, så den er så fast som muligt.
Jeg kommer disse ting i:
mel
sukker
vaniliesukker
æg
mælk
SD21 skriver: Kommer du ikk mel i ?
Næh - Men det lader til at jeg har opfundet min egen opskrift ..når jeg ser de fine opskrifter I andre har.
Til gengæld bruger jeg også samme metode med andre slags grød. Jeg serverer med frugt eller kanelsukker. Nemt er det i hvert fald.
Molly8 skriver: Næh - Men det lader til at jeg har opfundet min egen opskrift ..når jeg ser de fine opskrifter I andre har. Til gengæld bruger jeg også samme metode med andre slags grød. Jeg serverer med frugt eller kanelsukker. Nemt er det i hvert fald. Kh Molly
Hehe ja okay, det kan jeg godt se
Laver du "klatkager" af andet grød også ?
Jeg kommer et æg i, lidt mel, vanilla og sødemiddel. Og jeg kan bedst lide dem bagt i ovnen i ca. 30 min ved 200 grader. Så de er ret mørke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128