hjæælp hurtigt- klatkage opskrift???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.601 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Tror det var Zafir der skrev en til mig engang, men kan ikk finde debaten hun skrev den i.. Nogen der kan hjælpe, måske skrive en ny????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

SD21

LouiseVous skriver:

Tror det var Zafir der skrev en til mig engang, men kan ikk finde debaten hun skrev den i.. Nogen der kan hjælpe, måske skrive en ny????

Google er din bedste ven i sådanne situationer !

Anmeld

23. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

SD21 skriver:

Google er din bedste ven i sådanne situationer !

Smiler, det rigtigt. Men synes Zafir's var godt udpenslet. men må lige prøve.. tak

Anmeld

23. januar 2011

Molly8

LouiseVous skriver:

Jeg kaster bare et æg eller to i en rest risengrød, så det får en god konsistens. Så er det bare at stege..

Kh Molly

Anmeld

23. januar 2011

SD21

Molly8 skriver:

Jeg kaster bare et æg eller to i en rest risengrød, så det får en god konsistens. Så er det bare at stege..

Kh Molly

Kommer du ikk mel i ?

Anmeld

23. januar 2011

Kindfed

Mel kommer jeg også i, og så skal grøden være helt køleskabskold, så den er så fast som muligt.

Anmeld

23. januar 2011

Fines mor

Jeg kommer disse ting i:

mel

sukker

vaniliesukker

æg

mælk

Anmeld

24. januar 2011

Molly8

SD21 skriver:

Kommer du ikk mel i ?

Næh - Men det lader til at jeg har opfundet min egen opskrift  ..når jeg ser de fine opskrifter I andre har.

Til gengæld bruger jeg også samme metode med andre slags grød. Jeg serverer med frugt eller kanelsukker. Nemt er det i hvert fald.

Kh Molly

Anmeld

24. januar 2011

SD21

Molly8 skriver:

Næh - Men det lader til at jeg har opfundet min egen opskrift  ..når jeg ser de fine opskrifter I andre har.

Til gengæld bruger jeg også samme metode med andre slags grød. Jeg serverer med frugt eller kanelsukker. Nemt er det i hvert fald.

Kh Molly

Hehe ja okay, det kan jeg godt se

Laver du "klatkager" af andet grød også ?

Anmeld

24. januar 2011

aarhusmor

Jeg kommer et æg i, lidt mel, vanilla og sødemiddel. Og jeg kan bedst lide dem bagt i ovnen i ca. 30 min ved 200 grader. Så de er ret mørke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.