min mor,
amen det er ligesom om at alt jeg gør er forkert,
jeg bor forholdsvis tæt på min mor, der er nok 3-5 min gang hen til hende, og elsker at bo hvor jeg gør.
var for leden i sønderjylland med en veninde og vores børn, (mit barn er 4 mdr) hun ringer og hører om jeg er hjemme, og forklare så jeg er i sønderjylland, hu udbryder så"hvordan fanden kan du finde på at tage til sønderjylland, med dit barn!" mit barn er ike så god til forandringer, men vi har et stille sted hvor ku mig og min veninde var med vores børn og så en anden fælles veninde, vi sad og snakkede og ungerne hyggede, vi var aftsted i 5 timer og mit barn fik sin vante søvn.
hun kan heller ikke forstå at jeg skal have mit barn med hver gang jeg skal ned med skraldet eller tømme postkassen, jeg bor på anden sal og der er noget ned til skraldespaden og postkassen, men jeg vil ikke lade mit barn være alene om det så sover, men det gjorde hun åbenbart da vi var små, men jeg er jo heller ikke hende,
idag havde mig og mit barn og min søster været i svømmehallen og mit barn var helt udkørt da vi kom hjem(klokken 15:00) så h*n kom ud og sove, klokken 17:00 ringer jeg til min mor og forhører mig om det er okay at vække mit barn så h*n kan komme i seng som h*n plejer, så siger hun bare, tja hmm det er du jo selv ude om du har taget(mit barns navn) i svømmehallen så må du også tage koncekvenserne,) ¨så fik ikke som sådan noget svar, ville bare vide hvad der var bedst for mit barn, for er lidt usikker,,
hun kom også her hjem endda. og ja der rodet lidt, og så udbryder hun. du skal altså holde huset rent, tænk nu hvis kommunen kommer forbi så tager de dit barn med. altså kommunen er slet ikke indblandet i mit liv så kan ikke se hvorfor de skulle komme, og mit barn havde skreget hele dagen så havde ikk kunne nå noget, mit barn har lidt særlige behov som gør h*n kan skrige i flere timer, men det er ikke kolik
puha der er meget mere, men må nok hellere stoppe, tak for dampen måtte fise ud