Jer der er blevet opereret i knæet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Lullaby

Jeg er blevet op i knæet i tirsdags. De fjernede en slimhindefold så det var ikke min menisk der var gået i stykker.

Men jeg undrer mig, knæet er stadig hævet 3 dobbelt str, jeg har stadig mange smerter og jeg kan stadig ikke gå. Det vil ikke strække ud eller bøjes. Sig mig, er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

LRJ

Lullaby skriver:

Jeg er blevet op i knæet i tirsdags. De fjernede en slimhindefold så det var ikke min menisk der var gået i stykker.

Men jeg undrer mig, knæet er stadig hævet 3 dobbelt str, jeg har stadig mange smerter og jeg kan stadig ikke gå. Det vil ikke strække ud eller bøjes. Sig mig, er det normalt?

ja desværre medmindre der kommer betændelse ud af det.. 

Jeg havde ikk ondt i mit ben før på 3 dagen, hvor mit knæ var 5 gange større end normalt,, og gjorde ondt og kunne hverken strækkes eller bukkes og kunne heller ikk gå på det :/ 

Anmeld

23. januar 2011

Lullaby

Lone H. skriver:

ja desværre medmindre der kommer betændelse ud af det.. 

Jeg havde ikk ondt i mit ben før på 3 dagen, hvor mit knæ var 5 gange større end normalt,, og gjorde ondt og kunne hverken strækkes eller bukkes og kunne heller ikk gå på det :/ 

Øv altså. Og jeg skal på arbejde i morgen

Anmeld

23. januar 2011

DK

Jeg har en kammerat der vist nok blev opereret for præcis det samme i september mdr. Han humpede rundt på krykker i 3 uger, og var sygemeldt 4 uger fra hans (meget fysiske) job, da det ikke kunne klares på krykker!

Hans knæ er blevet meget bedre efter han har fået øvelser fra en fys, som hjælper meget!

Men, altså det tog nok ca. 1,5 mdr. før han var nogenlunde tilbage i fuld vigør!

Anmeld

23. januar 2011

LRJ

Lullaby skriver:

Øv altså. Og jeg skal på arbejde i morgen

du har ikk fået den seddel da du var til operationssamtale at du skulle sygemeldes i 14 dage ?  

Men Ja slap af i det i dag, og nu ved jeg ikk om du har et stillesiddende job, for så tag en ispose med og hold knæet oppe og undgår at gå for meget  

Anmeld

23. januar 2011

Lullaby

Lone H. skriver:

du har ikk fået den seddel da du var til operationssamtale at du skulle sygemeldes i 14 dage ?  

Men Ja slap af i det i dag, og nu ved jeg ikk om du har et stillesiddende job, for så tag en ispose med og hold knæet oppe og undgår at gå for meget  

Nej desværre ikke

Anmeld

23. januar 2011

LRJ

Lullaby skriver:

Nej desværre ikke

hmm, jeg fik både seddel på det og af vide jeg ville være sygemeldt i mindst 14 dage og det er 6 mdr siden og mit knæ er først begyndt at være fin igen nu ( smertefri )

Anmeld

23. januar 2011

Lullaby

Lone H. skriver:

hmm, jeg fik både seddel på det og af vide jeg ville være sygemeldt i mindst 14 dage og det er 6 mdr siden og mit knæ er først begyndt at være fin igen nu ( smertefri )

Jeg fik bare en seddel hvor der stod jeg skulle støtte efter behov. Intet om sygemelding

Anmeld

23. januar 2011

LRJ

Lullaby skriver:

Jeg fik bare en seddel hvor der stod jeg skulle støtte efter behov. Intet om sygemelding

det tror jeg desværre du er nød til til du ikk har så ondt mere, for hvis du går meget på et hævet knæ bliver det meget værre dagen efter  

Men mærk efter i morgen inden du skal på arbejde, og føl om du kan klare det  

Anmeld

23. januar 2011

Lullaby

Lone H. skriver:

det tror jeg desværre du er nød til til du ikk har så ondt mere, for hvis du går meget på et hævet knæ bliver det meget værre dagen efter  

Men mærk efter i morgen inden du skal på arbejde, og føl om du kan klare det  

Jeg har tænkt mig at tage på arbejde i morgen og så må jeg se når jeg kommer hjem hvordan knæet teer sig. Jeg har bare så dårlig samvittighed for der sker mange ting i næste uge hvor jeg er lidt krævet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.