Opbevarling stesolid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.308 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

SHERO

Er blevet helt i tvivl, fik stesolid til Elias på sygehuset i går hvis han går i feberkramper igen. Mener de sagde det skulle opbevares i køleskabet, men kan ikke helt huske det (var så rundforvirret) men på pakken står der det skal opbevaret ved stuetemp. Nogen der ved hvad der er rigtigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Maja88

Tullen85 skriver:

Er blevet helt i tvivl, fik stesolid til Elias på sygehuset i går hvis han går i feberkramper igen. Mener de sagde det skulle opbevares i køleskabet, men kan ikke helt huske det (var så rundforvirret) men på pakken står der det skal opbevaret ved stuetemp. Nogen der ved hvad der er rigtigt?

der hvor jeg arbejder opbevares det ved stuetemp.

Anmeld

23. januar 2011

SHERO

Maja88 skriver:

der hvor jeg arbejder opbevares det ved stuetemp.

Okay.. Tak for svar.. :-) Kunne heller ikke forestille mig det måtte være rart at få noget koldt i numsen når man i forvejen har feber..

Anmeld

23. januar 2011

Kindfed

Nu har jeg slået det efter, det kan både opbevares i køleskab og ved stuetemp., så det sidste er nok det mest skånsomme, ja

Anmeld

23. januar 2011

Maja88

Tullen85 skriver:

Okay.. Tak for svar.. :-) Kunne heller ikke forestille mig det måtte være rart at få noget koldt i numsen når man i forvejen har feber..

har du læst hvad jeg har skrevet du kan gøre ved mindre anfald???

det er vigtigt du tager tid på anfaldene.. for det kan NEMT føles som 5 min selvom det bare er 2 fx..

Anmeld

23. januar 2011

SHERO

Kindfed skriver:

Og der hvor jeg arbejder, har vi det i køleskab. Måske det kommer an på administrationsformen.. vores de kølede er som rektalindhældning. Hvad hedder det præcist, er det flydende eller stikpiller?

det hedder Stesolid Diazepam, det er flydende...

Anmeld

23. januar 2011

TinaPina

På mit arbejde skal det opbevares i køleskab

Anmeld

23. januar 2011

SHERO

Maja88 skriver:

har du læst hvad jeg har skrevet du kan gøre ved mindre anfald???

det er vigtigt du tager tid på anfaldene.. for det kan NEMT føles som 5 min selvom det bare er 2 fx..

Jahh læste det godt.. Håber jeg kan holde mine nerver i ro til at gøre det... Men vil i hvert fald gøre et forsøg...  Tak for rådet..

Anmeld

23. januar 2011

Maja88

Tullen85 skriver:

hvis det er flydene.. så tror jeg faktisk det skal opbevares i køleskabet..

Anmeld

23. januar 2011

Kindfed

Nu har jeg slået det efter, det kan både opbevares i køleskab og ved stuetemp., så det sidste er nok det mest skånsomme, ja .

Godt nok undrer det mig så, at vores farmaceuter insisterer på at komme det i vores lillebitte køleskab, men der står altså, at det kan opbevares ved stuetemp..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.