Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er på vej over på ny blodtryksmedicin... det er lidt træls da jeg skal tage 3 om dagen... på 3 forskellige tidspunkter, det skal jeg lige vænne mig til. Og så synes jeg heller ikke de virker helt godt så er lidt spændt på tjekket på torsdag.
Men.... det er de her piller jeg må tage når jeg er gravid så nu er der ligesom åbnet for det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Er på vej over på ny blodtryksmedicin... det er lidt træls da jeg skal tage 3 om dagen... på 3 forskellige tidspunkter, det skal jeg lige vænne mig til. Og så synes jeg heller ikke de virker helt godt så er lidt spændt på tjekket på torsdag. Men.... det er de her piller jeg må tage når jeg er gravid så nu er der ligesom åbnet for det
uhhh spændende, er det på tale da
Chatarina skriver: uhhh spændende, er det på tale da
Vi er ikke helt startet på PB endnu, men nu er vejen ligesom banet
sarahb skriver: ihhh hvor fedt .. så kan i komme igang, endnu en NS bebs.. Du vænner dig hurtigt til tiderne og pillerne, det skal bare i rutinen..Ihh tillykke med PB
ihhh hvor fedt .. så kan i komme igang, endnu en NS bebs.. Du vænner dig hurtigt til tiderne og pillerne, det skal bare i rutinen..Ihh tillykke med PB
Tror dog lige vi venter lidt med at gå igang, det skal jo lige være helt på plads med pillerne osv... men nu er første skridt da taget
linefun skriver: Uh, det bliver spændende... Forhåbentlig går det bare som det skal.Kan godt se, det er irriterende med piller 3 gange om dagen, om ikke andet må du sætte mobilen til at give lyd, så du husker dem alt hvad vi kan
Uh, det bliver spændende... Forhåbentlig går det bare som det skal.Kan godt se, det er irriterende med piller 3 gange om dagen, om ikke andet må du sætte mobilen til at give lyd, så du husker dem alt hvad vi kan
Hvis vi får lidt fart på kan det være vi ender med at have lidt barsel sammen
Arhh nu må vi se, første skridt var at få skiftet pillerne ud.
TbCp skriver: Hvis vi får lidt fart på kan det være vi ender med at have lidt barsel sammen Arhh nu må vi se, første skridt var at få skiftet pillerne ud.
linefun skriver: Yeah, se at få lidt fart på, så Kunne være SÅ hyggeligt
Yeah, se at få lidt fart på, så Kunne være SÅ hyggeligt
Hehhe
spændende.........
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128