Der sker for lidt....glemmer jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

thilde-tusindfryd

Har I det også sådan her i 2. trimester, at I helt kan glemme, at I faktisk er gravide ?

Det kan jeg godt. Jeg har brug for at kunne mærke eller se det, føle det, være i kontakt med barnet....Der sker jo ikke så fantastisk meget. Har ikke voldsomme gener og nu hvor MD scanningen er overstået, så går der laaaang tid, inden der sker noget igen. Og jeg mærker stadig ikke liv nu her i 20+4. Så hvis jeg går og sysler med mine sædvanlige ting, er optaget af mit studie eller bare ser tv eller er sammen med andre, så kan jeg godt helt glemme, at jeg er gravid. Altså maven er der selvfølgelig, men jeg er ikke så stor endnu, at jeg er besværet af den. Den er bare lidt større end den plejer at være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

afrobabies

thilde-tusindfryd skriver:

Har I det også sådan her i 2. trimester, at I helt kan glemme, at I faktisk er gravide ?

Det kan jeg godt. Jeg har brug for at kunne mærke eller se det, føle det, være i kontakt med barnet....Der sker jo ikke så fantastisk meget. Har ikke voldsomme gener og nu hvor MD scanningen er overstået, så går der laaaang tid, inden der sker noget igen. Og jeg mærker stadig ikke liv nu her i 20+4. Så hvis jeg går og sysler med mine sædvanlige ting, er optaget af mit studie eller bare ser tv eller er sammen med andre, så kan jeg godt helt glemme, at jeg er gravid. Altså maven er der selvfølgelig, men jeg er ikke så stor endnu, at jeg er besværet af den. Den er bare lidt større end den plejer at være.

Jeg kan godt have det på samme måde, jeg mærker dog lidt liv, men mest hvis jeg ligger på maven, hvor det så trykker lidt mere...

Anmeld

23. januar 2011

thilde-tusindfryd

victoria2008 skriver:

Jeg kan godt have det på samme måde, jeg mærker dog lidt liv, men mest hvis jeg ligger på maven, hvor det så trykker lidt mere...

Hvor langt er du henne ? Jeg kan slet ikke holde ud at ligge på maven. Tør heller ikke. Synes jeg er for stor til det. Så ligger jeg jo på en hård bule

Anmeld

23. januar 2011

afrobabies

Hvor langt er du henne ? Jeg kan slet ikke holde ud at ligge på maven. Tør heller ikke. Synes jeg er for stor til det. Så ligger jeg jo på en hård bule

Jeg er lidt mere end 22 uger henne, men jeg har det åbenbart sådan at når jeg er gravid, så taber jeg mig, så min mave ser ikke voldsom meget større ud, end inden jeg blev gravid

Anmeld

23. januar 2011

Sitrani

Jeg glemmer ikke lige frem at jeg er gravid.. sådan føles det i hvert fald ikke, men mangler også lidt "at være i kontakt med barnet", som du skriver... Har heller ikke mærket liv endnu.. er dog heller ikke så langt henne som dig.. er kun 17+1 i dag, så det er nok meget normalt... 

Men mon ikke det nok skal komme, når de føler at du rigtig kan se og mærke det?  Det tror jeg da...

Anmeld

23. januar 2011

betiinsen

føler jeg bliver mindet om det mange gange på en dag, har taget 10 kg på indtil nu, er i uge 24 om 1 dag, men var meget tynd inden og fik at vide det var helt normalt det jeg tog på.. har svært ved at lave megt fysisk pga. bækkenet og maven som efterhånden er stor, og hun sparker heletiden derudover kan jeg heller ikke ligge på maven, men gør nu ikke noget jeg bliver mindet om det på en måde, det er jo kun nogle måneder endnu hehe

Anmeld

23. januar 2011

thilde-tusindfryd

Er der nogen, der har gode ideer eller råd til, hvordan man kan øge kontakten med barnet eller bare fornemmelsen af at være gravid ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.