Øv har ondt af min lille Carlamus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Barbamama

Fredag aften kastede hun op i stride strømme. 6-7 gange og det var bare voldsomt. I går spiste hun ikke det store, men hun kastede i det mindste ikke op. Hun var dog mega træt og blev puttet allerede 18.15 i går. Omkring 22.30 kastede hun op i sin seng og kom så ind til os. Vi faldt godt i søvn allesammen. Så vågnede hun og ville have vand. Det fik hun. 2min senere fik jeg det hele i hovedet  Op og have skiftet det hele. Jeg har så ondt af hende. Hun er bare så skidt. Her til morges var hun sulten. Hun nåede at få EN skefuld youghurt og den kastede hun op med det samme. Så det er efterfølgende blevet til en halv kiks og lidt vand. Hun hænger oppe ved mig hele tiden og sover sover sover. Jeg håber snart hun har det godt igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Klumpe-dumpe

Nåh lille pus da.... Og ja også til dig og Casper

Rigtig god bedring til Carlamuseskatterpigen

Anmeld

24. januar 2011

Lilac

åh, det er bare så synd for dem når de kaster op... xxx har for nylig haft sådan en tur og han blev så bange i starten at han bare skreg.... Håber hun snart får det bedre!

Anmeld

24. januar 2011

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Fredag aften kastede hun op i stride strømme. 6-7 gange og det var bare voldsomt. I går spiste hun ikke det store, men hun kastede i det mindste ikke op. Hun var dog mega træt og blev puttet allerede 18.15 i går. Omkring 22.30 kastede hun op i sin seng og kom så ind til os. Vi faldt godt i søvn allesammen. Så vågnede hun og ville have vand. Det fik hun. 2min senere fik jeg det hele i hovedet  Op og have skiftet det hele. Jeg har så ondt af hende. Hun er bare så skidt. Her til morges var hun sulten. Hun nåede at få EN skefuld youghurt og den kastede hun op med det samme. Så det er efterfølgende blevet til en halv kiks og lidt vand. Hun hænger oppe ved mig hele tiden og sover sover sover. Jeg håber snart hun har det godt igen.

Hvor er det dog bare træls for lille Carla musen... håber snart hun er frsik igen...

Anmeld

24. januar 2011

Barbamama

Tak alle! Det er heldigvis gået bedre i dag. Hun har spist og har holdt det inde. Jeg fik bare så ondt af hende. Hun sov da jeg kørte på arbejde og så fortalte Casper at hun var blevet så gal på ham fordi hun ikke kunne finde mig. Hun havde kaldt på mig mange gange. Det var bare så synd! Lille pus! Men hun spiser!!! Og pjatter og griner igen. Det er dejligt!!!

Anmeld

24. januar 2011

ooo

Lille nus.

Min første tanke var om hun var gravid - tror den her kvalme er ved at tage pippet fra mig.

Det er så forfærdeligt når man ikke kan gøre noget for at hjælpe, men de bare har det dårligt. Men godt at høre, at hun har haft det bedre i dag.

Anmeld

24. januar 2011

Barbamama

Metchen skriver:

Lille nus.

Min første tanke var om hun var gravid - tror den her kvalme er ved at tage pippet fra mig.

Det er så forfærdeligt når man ikke kan gøre noget for at hjælpe, men de bare har det dårligt. Men godt at høre, at hun har haft det bedre i dag.

Nej det er der da vidst heldigvis ikke nogen fare for! He he... Men ja den kvalme er ALTOVERSKYGGENDE!!!! MEN........Det går over!! Og det GØR det! Lige pludselig forsvinder den som dug for solen og så kan du nyde din dejlige mave og de små spark der kommer derinde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.