Er du en sukkergris?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit spiser du søde sager?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

996 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Anonym trådstarter

Hvor tit spiser du søde sager?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

LRJ

nogle uger, flere gange om ugen, andre uger får jeg slet ikk slik og lign, og nogle dage flere gange om dagen, så har ikk stemt. 

Anmeld

23. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvor tit spiser du søde sager?

Sjældent..jeg er diabetieker, så det gør jeg ikke.
Men jeg har heller aldrig før lidt af hang til søde sager, så det har ikke været noget problem for mig, at tage hensyn til det.
Min største svaghed er en småkage i ny og næ, og så en portion friske sommerjordbær med sukker og fløde

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. januar 2011

misslea

AAARRRHHMEN altså.... jeg er verdens største sukkergris!!!

Jeg EEEEEELSKER slik!!!!

MEN.... jeg må begrænse det!!!! Så herhjemme vælger jeg (ja ja...ved godt, det lyder som om, at jeg er 5 år...hihi) 1 slikdag om ugen, og så er det dér, at jeg spiser slik, til jeg får ondt i maven (læs: den havde jeg igår, og puha... tror jeg fik lidt for meget)!!!

Hvis jeg ikke sætter den slags grænser for mig selv, tjaaa... så ville jeg jo nok spise slik nogenlunde HVER ENESTE dag...!!!

Anmeld

23. januar 2011

Diana...

JA jeg er en sukkergris. he he Ej det er i perioder. Men jeg får det en gang om ugen og nogen gange flere gange om ugen. Men det tilgængel ikke meget af gangen der ryger ned for så har jeg fået mættet mit behov. 

Anmeld

23. januar 2011

Diana...

misslea skriver:

AAARRRHHMEN altså.... jeg er verdens største sukkergris!!!

Jeg EEEEEELSKER slik!!!!

MEN.... jeg må begrænse det!!!! Så herhjemme vælger jeg (ja ja...ved godt, det lyder som om, at jeg er 5 år...hihi) 1 slikdag om ugen, og så er det dér, at jeg spiser slik, til jeg får ondt i maven (læs: den havde jeg igår, og puha... tror jeg fik lidt for meget)!!!

Hvis jeg ikke sætter den slags grænser for mig selv, tjaaa... så ville jeg jo nok spise slik nogenlunde HVER ENESTE dag...!!!

He he. 

Min mand er også JORDENS største sukkergris og kan faktisk ikke siden en aften uden noget næsten så her hjemme har vi også måtte sætte en grænse og det synes jeg faktisk er fint. 

Anmeld

23. januar 2011

misslea

Diana... skriver:

He he. 

Min mand er også JORDENS største sukkergris og kan faktisk ikke siden en aften uden noget næsten så her hjemme har vi også måtte sætte en grænse og det synes jeg faktisk er fint. 

Heheh... jaaah det tager jo hurtigt overhånd!!!!

Anmeld

23. januar 2011

eElak

ja svarer hun med chokolade i hånden og munden 

Anmeld

23. januar 2011

aarhusmor

Jeg bryder mig ikke om slik. Men jeg har svært ved at sige nej tak til Toffeefee (staves?)

Anmeld

23. januar 2011

Maja88

jeg har svaret hver dag. men det er først efter jeg er blevet gravid... før prøvede jeg at holde det til weekender herhjemme, men var ikke fordi jeg sagde nej når vi var ude og jeg blev tilbudt et stykke kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.