Altså de satans drømme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Anonym trådstarter

Har i nat drømt at jeg så den mandlige pædagog i min søns vuggestue. Så ham og flirtede big time mens min mand var på en uges kursus. Han inviterede mig ud og alt mulig. Det værste er at det faktisk var en dejlig drøm som jeg nu ik ka få ud af tankerne. Hva sker der lige????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Snefnug1984

Hihi hvor frustrende, når man faktisk synes drømmen var meget god.. men jeg har læst et sted, at når man drømmer man er "utro", betyder det blot, at man er bange for at miste sin kæreste/mand Jeg drømte nemlig noget ala det samme i en periode og var vildt frustreret..

Anmeld

23. januar 2011

Anonym trådstarter

Snefnug26 skriver:

Hihi hvor frustrende, når man faktisk synes drømmen var meget god.. men jeg har læst et sted, at når man drømmer man er "utro", betyder det blot, at man er bange for at miste sin kæreste/mand Jeg drømte nemlig noget ala det samme i en periode og var vildt frustreret..

Hehe ok. Syns godt nok det er underligt. Har aldrig tænkt på ham før men nu kører drømmen rundt i mit hoved

Anmeld

23. januar 2011

B&J

hhihihihii drømme er noget mærkeligt noget.... kender det godt drømmer også nogle gange jeg er utro og en af gangene var en jeg ikke har tænk på siden jeg var 8 også kom han med i drømmen som voksen hihihihihi hvad sker der lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.