Skru nu ned!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

elluL

Ja her ligger jeg total søvnløs. Underboens barn er alene hjemme og det bliver da udnyttet BIGTIME!!! Vi kom hjem kl.23 fra min far af, og lige siden har været senge bare stået og hoppet. Jeg ved godt det er lørdag og selvfølgelig skal der være plads til at holde fest. Men synes bare lige det her er lidt i overkanten!!!! Og for at det ikke skal være løgn ringede det helt vildt uhæmmet på døren for en halv times tid siden, hvor manden åbnede og der næsten kom to tøser væltende ind ad døren: Guuuud er vi gået forkert???
Ja for pokker, lyt dog til musikken. Hele opangen runger. Og man kan da tydeligt hører det ikke er herfra!!
Øv. Det var bare lige idag jeg havde håbet på at få lidt søvn. Har haft en super lang dag og er bare træt. Og her ligger jeg så og kam bestemt ikke falde i søvn!!! Kan man overhovede tillade sig at klage? Det er leje bolig!
Når bare lige et træt og irritende anlæg herfra.
Knus Louise som snart håber på de vælger at tage i byen eller slukke ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

elluL

Undskyld stave fejl. Skriver fra iPhone. Den har nogen gange nogle sjover ændringer

Anmeld

23. januar 2011

BellaCiinea

Du kan sagtens klage =)

Vi har haft samme problem her i vores bygning (ungdomsboliger)

Naboen holdt fest hver evig eneste torsdag, og med ALLE vinduer åbne.

Vildt træls!!! 

Vi gider bare ikk gøre noget da vi snart flytter..

Anmeld

23. januar 2011

elluL

Ciinea skriver:

Du kan sagtens klage =)

Vi har haft samme problem her i vores bygning (ungdomsboliger)

Naboen holdt fest hver evig eneste torsdag, og med ALLE vinduer åbne.

Vildt træls!!! 

Vi gider bare ikk gøre noget da vi snart flytter..

Gud hvor irriterende. Men selvfølgelig når i flytter, så er det bare om at holde ud. :-)

Ja er bare så træt, og tror godt det ku blive ved lang tid endnu.
Vi havde også en anden nabo, som spillede højt musik fra kl.23 og nogle gange helt til kl.6 om morgenen. Fra onsdag til søndag. Hun er heldigvis flyttet nu. Tror også hun fik mange klager. Og det er vidst noget med: 3 seriøse klager og afvarslede fra bolig selskabet og så er det ud!

Anmeld

23. januar 2011

BellaCiinea

Lulle. skriver:

Gud hvor irriterende. Men selvfølgelig når i flytter, så er det bare om at holde ud. :-)

Ja er bare så træt, og tror godt det ku blive ved lang tid endnu.
Vi havde også en anden nabo, som spillede højt musik fra kl.23 og nogle gange helt til kl.6 om morgenen. Fra onsdag til søndag. Hun er heldigvis flyttet nu. Tror også hun fik mange klager. Og det er vidst noget med: 3 seriøse klager og afvarslede fra bolig selskabet og så er det ud!

Jeps 3 tre klager og så er det ud..

Men få din mand/kæreste til at gå derop/derned og be dem om at dæmpe sig, ellers vil der blive indgivet en skriftlig klage...

Anmeld

23. januar 2011

elluL

Ciinea skriver:

Jeps 3 tre klager og så er det ud..

Men få din mand/kæreste til at gå derop/derned og be dem om at dæmpe sig, ellers vil der blive indgivet en skriftlig klage...

Ja tror jeg måske det ender med. For ellers bliver det en laaang nat :-)
Sov godt, når du kommer dertil :-)

Anmeld

23. januar 2011

BellaCiinea

Lulle. skriver:

Ja tror jeg måske det ender med. For ellers bliver det en laaang nat :-)
Sov godt, når du kommer dertil :-)

Det er jo det =)

I lige måde 

Anmeld

23. januar 2011

SussieThyssen

Lulle. skriver:

Ja her ligger jeg total søvnløs. Underboens barn er alene hjemme og det bliver da udnyttet BIGTIME!!! Vi kom hjem kl.23 fra min far af, og lige siden har været senge bare stået og hoppet. Jeg ved godt det er lørdag og selvfølgelig skal der være plads til at holde fest. Men synes bare lige det her er lidt i overkanten!!!! Og for at det ikke skal være løgn ringede det helt vildt uhæmmet på døren for en halv times tid siden, hvor manden åbnede og der næsten kom to tøser væltende ind ad døren: Guuuud er vi gået forkert???
Ja for pokker, lyt dog til musikken. Hele opangen runger. Og man kan da tydeligt hører det ikke er herfra!!
Øv. Det var bare lige idag jeg havde håbet på at få lidt søvn. Har haft en super lang dag og er bare træt. Og her ligger jeg så og kam bestemt ikke falde i søvn!!! Kan man overhovede tillade sig at klage? Det er leje bolig!
Når bare lige et træt og irritende anlæg herfra.
Knus Louise som snart håber på de vælger at tage i byen eller slukke ;-)

Ja det kan du så sandelig...klage altså...selv en lørdag aften, skal der være skruet ned kl 24..så enkelt er det!

Håber I får sovet på et tidspunkt.
Men jeg vil da lige snakke med naboen om det nattebalfaldera, når det er blevet hverdag igen...kan være det unge menneske får læst lektien

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. januar 2011

Alberts/

du kan sagtens klage. altså i vores blok skal der være ro klokke 22. ved ikk hvordan der er i din opgang,.

,men klag(;

håber du har fået lidt søvn

Anmeld

23. januar 2011

tinasmor

Kender det godt. her har vi også en underbo der nogle gange holder fest som skulle man tro at man selv lå midt inde på Orange scene. Mega højt.

Men heldigvis er det ikke så tit, og vi har valgt ikke at gøre noget. Fordi jeg ved at vores barn også larmer. Dvs at hun løber rundt i lejligheden (og ved fra overboen når han har sine små nevøer på besøg) hvor irreterende det faktisk er. Og da min barn var mindre var det meget tidligt hun løb rundt.

Men jeg MÅ altså tilstå at enkelte gange hvor det har været værre end normalt. Har jeg altså fundet på, at sætte min dengang 1 årige pige ovenpå underboens soveværelse med noget legetøj som jeg ved larmer rigtig meget (sådan en hammer man slår ind i trælegetøj) hvis VI ikke kunne sove hele natte, så skal hun fandme heller ikke sove når de sidste gæster endelig er gået. Hævngerigt, ja ved det. Også lidt pinligt

Men det er heldigvis lang tid siden og det er ikke så tit hun holder fester mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.