Ny på siden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. januar 2011

LaFleur

Hej alle

Mit navn er Frederikke og jeg er 23 år. Jeg bor sammen med min kæreste som jeg ikke har sammen med i mere end 4 måneder, men det klikkede bare perfekt fra dag 1, så det hele er gået lidt stærkt. Men det er dejligt

Vi forsøger ikke intenst at blive gravide, men er på stadiet "sker det, så sker det", og så bliver vi mægtig glade

Jeg glæder mig meget til at følge med i hvad der sker for jer andre, og ind imellem få svar på mine sikkert lettere dumme spørgsmål, hehe

Held og lykke til alle i baby-jagten!

Kærlige hilsner LaFleur aka Frederikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Mira0911

Velkommen til Baby.dk  Håber du bliver glad for at være her... 

Fantastisk sted... 

Anmeld

23. januar 2011

LaFleur

Mange tak

Jamen jeg har allerede fået et MEGET positivt indtryk af siden. Alle virker bare så søde

Og stort tillykke til dig med graviditeten!  Det ser da ud som om det ikke er længe siden du stod med en positiv test

Anmeld

23. januar 2011

Mira0911

Tusind tak skal du have... 

Testede svagt positivt 6. Januar.. Ih hvor jeg glæder mig... 

Anmeld

23. januar 2011

LaFleur

Ej hvor fedt  Kan godt forstå du glæder dig! Må være fantastisk!!

Jeg testede også ultra svagt positivt her til morgen.. Tror dog ikke helt på det endnu. Det kan jo snyde engang imellem. Men nu må vi se hvad testen siger om nogle dage. Eller imorgen...Hehe...Tror ikke jeg kan vente.

Anmeld

23. januar 2011

Mira0911

Jeg blev virkelig en testoman da jeg testede svagt positivt.. Hold da op alle de teste der blev kørt igennem der... 

for den er der... 

Anmeld

23. januar 2011

Pige2009

LaFleur skriver:

Hej alle

Mit navn er Frederikke og jeg er 23 år. Jeg bor sammen med min kæreste som jeg ikke har sammen med i mere end 4 måneder, men det klikkede bare perfekt fra dag 1, så det hele er gået lidt stærkt. Men det er dejligt

Vi forsøger ikke intenst at blive gravide, men er på stadiet "sker det, så sker det", og så bliver vi mægtig glade

Jeg glæder mig meget til at følge med i hvad der sker for jer andre, og ind imellem få svar på mine sikkert lettere dumme spørgsmål, hehe

Endnu engang velkommen til

Anmeld

23. januar 2011

SussieThyssen

LaFleur skriver:

Hej alle

Hejsa og velkommen til

Jeg håber du bliver lige så glad for at være her, som vi andre..og nej..der findes IKKE dumme spørgsmål

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. januar 2011

elluL

Hey :-)
Velkommen til. Håber du bliver rigtig glad for siden ;-)
Louise, mor til Milan på 8 måneder.

Anmeld

23. januar 2011

LaFleur

Mange tak til jer 

Er sikker på jeg bliver lige så glad for det som jer andre! Det virker lovende allerede! Hehe

Godt at høre der ingen dumme spørgsmål er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.