Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kaufie skriver: Jeg mener der er en af jer dygtige kagebagere, der er fra nr.sundby??? Og som kunne have lyst til at bage najas dåbskage til d. 5/2???? Til ca 30 personer og en simpel kage, der ikke tager så lang tid???
Jeg mener der er en af jer dygtige kagebagere, der er fra nr.sundby??? Og som kunne have lyst til at bage najas dåbskage til d. 5/2???? Til ca 30 personer og en simpel kage, der ikke tager så lang tid???
Jeg ved ikke om det er mig, du tænker på?
Jeg bor i hvert fald i Nørresundby, og vil gerne hjælpe med at lave en dåbskage, hvis det er tilfældet
Jeg går ud fra at det ikke var mig du søgte? Eller at du har ombestemt dig?
Siden du ikke har svaret Jeg kan se du har været online flere gange i løbet af idag
Jeg har sendt dig en PB
Mussi30 skriver: Jeg går ud fra at det ikke var mig du søgte? Eller at du har ombestemt dig? Siden du ikke har svaret Jeg kan se du har været online flere gange i løbet af idag Jeg har sendt dig en PB
Du må gerne lave min dåbskage, hvis du vil
Sabina92 skriver: Du må gerne lave min dåbskage, hvis du vil
Jamen, det kan vi nok sagtens finde ud af
Du kan sende en PB til mig med dato, antal kuverter og ønsker til indhold, så skal jeg nok vende tilbage til dig med en ca. pris
Kaufie skriver: Beklager jeg ikke har svaret - har været p besøg hos mine forældre. Min mor vil gerne lave kage til dåben, så det bliver ikke aktuelt alligevel - men rigtig fine kager du laver!
Beklager jeg ikke har svaret - har været p besøg hos mine forældre. Min mor vil gerne lave kage til dåben, så det bliver ikke aktuelt alligevel - men rigtig fine kager du laver!
Helt i orden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128