dumme mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. september 2008

Lykkelig Mor til 2

Uff i dag fik jeg lavet noe rikig træls!!!!:'( Min mand elsker sine biler og han må jo så klart ha store aluminiums felger.. En av de siste tingene han sa til meg inden han tok ud for å sejle nå sist var, nå må du ikke risse/knuse/skramme min aluminiums felger(noe jeg tit har gjort).. Men i dag bakket jeg på kantstenen, å risset han alu felg!!!>(>(>( >( ÅÅÅ Hvad skal jeg nu???? Jeg skrev en sms til han, med følgene!!! Hej..skatt, jeg har det godt..har risset din alu felg på nissan.Elsker dig over alt på denne jord..Love you(L)(L)(L) Men når jeg tenker meg riktig godt om er det ikke min fejl!!!Det er jo min mands fejl, å gi meg en stor bli med store alufelger, det må jo gå galt, så kan han lære det!!!!:D (H)Håber i kan les min norsk/dansk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2008

twinboys

Thi hi ja det må være hans skyld... Thi hi...

Den siger du bare når han kommer hjem...

Held og lykke med det...:)

Majbritt(H)

Anmeld

18. september 2008

Mathilde

Ja han kan da ikke være bekendt bare at give dig en stor bil med store alufælge:D Hvad bilder han sig ind;)

Når du har sendt sådan en sød sms er jeg sikker på, at han ikke bliver sur(L)

(H) og kan sagtens læse dit norsk/dansk:)

Anmeld

18. september 2008

Miamaja

twinboys skriver:

Majbritt(H)

super lækre! og dejligt billede(L) nyt tøj igen?:P

Anmeld

18. september 2008

MorCamilla

Hæ, Hæ.. Men ja det er vel hans egen skyld, så kan han jo bare lade vær med at gi dig sådan en stor bil med fælge der ikke må blive risset... Hæ hæ..

Håber ikke han bliver alt for sur på dig:$

Knus fra Camilla.

Anmeld

18. september 2008

twinboys

Miamaja skriver:

twinboys skriver:

Majbritt(H)

super lækre! og dejligt billede(L) nyt tøj igen?:P

Takker...

Mine lækre unger...

Og lige over til din lækre guldklump

Majbritt(H)

Anmeld

18. september 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej...

Å min mand ble overhode ikke sur på meg(L)(L)(L)Han grined en lille smule, for det er jo ikke første gange jeg klarer det nr der..

Pytt pytt slik kan det gå, å så lenge jeg ikke kom til skade!!Thihi vi kvinner kan sjarmere os ud av det meste

MVH Linda..(C)

Anmeld

18. september 2008

twinboys

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hej...

Å min mand ble overhode ikke sur på meg(L)(L)(L)Han grined en lille smule, for det er jo ikke første gange jeg klarer det nr der..

Pytt pytt slik kan det gå, å så lenge jeg ikke kom til skade!!Thihi vi kvinner kan sjarmere os ud av det meste

MVH Linda..(C)

Hi hi ja det kan vi... Vi er kvikke til at charme os igennem meget...(L)

Majbritt(H)

Anmeld

18. september 2008

Becks

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hej...

MVH Linda..(C)

Dejligt og høre han ikke blev sur...

Haha, ja det har du ret i... Vi er super gode til og charmere os igennem det meste :));)

Knus Beck(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.