min mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

Anonym trådstarter

jeg har ondt i højre side og nu er den større ind venstre nogen der prøved at maven er større i den ene side ind den anden.. det er først kommet her sidst på eftermiddagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg har ondt i højre side og nu er den større ind venstre nogen der prøved at maven er større i den ene side ind den anden.. det er først kommet her sidst på eftermiddagen

Er du gravid?

Anmeld

22. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Er du gravid?

nej desværre ikke inu

Anmeld

22. januar 2011

Mimbi

hmm.... kunne måske lyde som det var noget galt med din blindtarm ? Har du mega ondt eller "kun" en smule? for vis det er blindtarmen så "plejer" man at have MEGA ondt ...

Du skulle måske lige ringe til lægevagten og høre ham ad

Anmeld

22. januar 2011

Anonym trådstarter

Mimbi skriver:

hmm.... kunne måske lyde som det var noget galt med din blindtarm ? Har du mega ondt eller "kun" en smule? for vis det er blindtarmen så "plejer" man at have MEGA ondt ...

Du skulle måske lige ringe til lægevagten og høre ham ad

jeg har kun lidt ondt nu men det kommer i perioder.men har ingen feber??

Anmeld

22. januar 2011

SD21

Anonym skriver:

jeg har kun lidt ondt nu men det kommer i perioder.men har ingen feber??

Kan det måske være ægløsning? - Jeg kan godt have sindssygt ondt når jeg har æl !

Anmeld

22. januar 2011

Anonym trådstarter

jeg har blærebetændelse kan det værre derfor. det har gjordt ondt i mine æggestokke hele dagen men nu sidder det kun ved blindtarmen og i skridtet

Anmeld

22. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg har blærebetændelse kan det værre derfor. det har gjordt ondt i mine æggestokke hele dagen men nu sidder det kun ved blindtarmen og i skridtet

Jeg ville nok lige snakke med lægen alligevel..det er jo ikke til besvær at rådføre sig telefonisk.

Anmeld

22. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg ville nok lige snakke med lægen alligevel..det er jo ikke til besvær at rådføre sig telefonisk.

jeg har bare et stort problem.. min mobil er blevet spærret da jeg har ringed meget til lægen de sidste 7 dag. har salto maks på 250 kr som er bleved brugt  det tog mig 45 min igår at komme igennem til lægen.. håber da ikke  blærebetændelse kan sprede sig til blindtarms betændelse

Anmeld

22. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg har bare et stort problem.. min mobil er blevet spærret da jeg har ringed meget til lægen de sidste 7 dag. har salto maks på 250 kr som er bleved brugt  det tog mig 45 min igår at komme igennem til lægen.. håber da ikke  blærebetændelse kan sprede sig til blindtarms betændelse

Nej..det kan det ikke..så bare rolig.
Men så må du finde en med en telefon, hvor du kan ringe fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.