Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har ondt i højre side og nu er den større ind venstre nogen der prøved at maven er større i den ene side ind den anden.. det er først kommet her sidst på eftermiddagen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: jeg har ondt i højre side og nu er den større ind venstre nogen der prøved at maven er større i den ene side ind den anden.. det er først kommet her sidst på eftermiddagen
Er du gravid?
SussieThyssen skriver: Er du gravid?
nej desværre ikke inu
hmm.... kunne måske lyde som det var noget galt med din blindtarm ? Har du mega ondt eller "kun" en smule? for vis det er blindtarmen så "plejer" man at have MEGA ondt ...
Du skulle måske lige ringe til lægevagten og høre ham ad
Mimbi skriver: hmm.... kunne måske lyde som det var noget galt med din blindtarm ? Har du mega ondt eller "kun" en smule? for vis det er blindtarmen så "plejer" man at have MEGA ondt ... Du skulle måske lige ringe til lægevagten og høre ham ad
jeg har kun lidt ondt nu men det kommer i perioder.men har ingen feber??
Anonym skriver: jeg har kun lidt ondt nu men det kommer i perioder.men har ingen feber??
Kan det måske være ægløsning? - Jeg kan godt have sindssygt ondt når jeg har æl !
jeg har blærebetændelse kan det værre derfor. det har gjordt ondt i mine æggestokke hele dagen men nu sidder det kun ved blindtarmen og i skridtet
Anonym skriver: jeg har blærebetændelse kan det værre derfor. det har gjordt ondt i mine æggestokke hele dagen men nu sidder det kun ved blindtarmen og i skridtet
Jeg ville nok lige snakke med lægen alligevel..det er jo ikke til besvær at rådføre sig telefonisk.
SussieThyssen skriver: Jeg ville nok lige snakke med lægen alligevel..det er jo ikke til besvær at rådføre sig telefonisk.
jeg har bare et stort problem.. min mobil er blevet spærret da jeg har ringed meget til lægen de sidste 7 dag. har salto maks på 250 kr som er bleved brugt det tog mig 45 min igår at komme igennem til lægen.. håber da ikke blærebetændelse kan sprede sig til blindtarms betændelse
Anonym skriver: jeg har bare et stort problem.. min mobil er blevet spærret da jeg har ringed meget til lægen de sidste 7 dag. har salto maks på 250 kr som er bleved brugt det tog mig 45 min igår at komme igennem til lægen.. håber da ikke blærebetændelse kan sprede sig til blindtarms betændelse
Nej..det kan det ikke..så bare rolig.Men så må du finde en med en telefon, hvor du kan ringe fra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128