Havemand, pris?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Berta

.. jeg tror du mener 4200 m2. Det er i hvert tilfælde en rimelig stor have. I øvrigt dejligt med en stor have - og en havemand - sådan en vil jeg også have

m2 = kvadratmeter

km2 = kvadratkilometer

DK's areal er ca 43.000 km2 - derfor vil en have på 4200 km2 svare til ca 10 % af hele landets areal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Moaaar <3

Mor010711 skriver:

Ja, du er kommet til at skrive km2 = kvadratkilometer. Det er jo en temmelig stor have. Det eneste du skulle have gjort anderledes er at du skulle have skrevet m2 = kvadratmeter. Går jeg ud fra. 

Det var ikke nedladende ment, så håber ikke du tager det sådan. Ærlig fejl, som jeg selv kunne have lavet

......var sikker på jeg havde skrevet m2, derfor jeg ingenting fattede . Måtte lige tillbage og læse .

Anmeld

22. januar 2011

Berta

Synes bare det var lidt sjovt.. Håber du har taget det sådan også

Ha en rigtig dejlig dag.

/Berta

Anmeld

22. januar 2011

Mor010711

Prutten 37+ skriver:

......var sikker på jeg havde skrevet m2, derfor jeg ingenting fattede . Måtte lige tillbage og læse .

Hehe ja det kan godt gå lidt stærkt en gang imellem 

Anmeld

22. januar 2011

Moaaar <3

Berta skriver:

Synes bare det var lidt sjovt.. Håber du har taget det sådan også

Ha en rigtig dejlig dag.

/Berta

bare ok, . Nogen bud ellers?

Anmeld

22. januar 2011

Amso

80-100 kr. i timen er rigeligt hvis ikke han skal betale skat af dem  Han er jo heller ikke faglært inden for området

Anmeld

22. januar 2011

Betteisen

Hejsa...

Jeg tror ikke du får noget ansat med 80-100 kr/timen, når I har så stor en grund. Jeg vil mene at du skal over 100 selvom han er ufaglært.

mvh

Louise

Anmeld

23. januar 2011

Moaaar <3

Betteisen skriver:

Hejsa...

Jeg tror ikke du får noget ansat med 80-100 kr/timen, når I har så stor en grund. Jeg vil mene at du skal over 100 selvom han er ufaglært.

mvh

Louise

Det er det jeg også tænker, hvad synes du er rimeligt

Anmeld

23. januar 2011

Betteisen

Prutten 37+ skriver:

Det er det jeg også tænker, hvad synes du er rimeligt

Omkring 120-130 i timen... selvom han ikke skal betale skat... Men kan du få nogen ansat til mindre er det da helt fint...

Anmeld

23. januar 2011

Moaaar <3

Betteisen skriver:

Omkring 120-130 i timen... selvom han ikke skal betale skat... Men kan du få nogen ansat til mindre er det da helt fint...

helt sikkert... synes 150kr er mange penge når det ikke er en sort håndværker f.eks, det er lidt noget andet når det er en havemand.
Men nu må i se hvad han selv forlanger ..men rart nok at vide ca pris hvad folk synes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.