Kender i dem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. september 2008

Skovurt

håndklæderne fra småfolk?

Overvejer lidt om ikke det skulle være noget jeg ønskede mig til jul, men har ikke lige mærket på dem (har faktisk kun set dem online) så ved slet ikke om de er pengene værd (for godt nok er de pæne, meeen jeg kræver af mine håndklæder at de er værd at tørre sig i ;))

Så er der nogen der har dem, og kan anbefale dem - eller er der nogen som har dem og ikke mener de er pengene værd?
- kort sagt, vil bare gerne høre jeres mening :D

Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2008

MorCamilla

Vi har brugt dem til Mikke da han var mindre, (nu bruger han de samme som vi bruger) Jeg synes i forhold til prisen ikke at de var noget specielt, self. er de rigtig pæne at kigge på, men det er også det hele (synes JEG) Synes ikke de er bedre end alt muligt andet.. Men det er bare min mening..

Knus fra Camilla.

Anmeld

18. september 2008

Skovurt

Hmm... nu skal jeg lige være helt sikker på at vi snakker om det samme Camilla - mener du de der babyhåndklæder? :$

Jeg mener håndklæderne af mærket "småfolk" (dem med æbler på), men nåede da lige at tænke - er de ikke ret nye, og er din Mikkel ikke efterhånden en stor dreng (så tænkte på om de overhovedet fandtes da han var mindre - men det afhænger selvfølgelig af hvor meget mindre vi snakker) :$

Vil bare lige kontrollere at vi snakker om det samme :D

Anette

Anmeld

18. september 2008

MorCamilla

Tihi, godt du skrev det, for Nej så snakker vi ikke om det samme alligevel:$ Undskyld, misforstod det lidt...:)) Jeg mente de der baby håndklæder... :$

Anmeld

18. september 2008

Miamaja

kender ikke kvaliteten på småfolk håndklæder men eeeelsker tøjet og kvaliteten, så mon ik håndklæderne er iorden også. man kan jo også ringe til kundeservice eller skrive, og forhøre sig om tykkelsen på håndklæderne.. altså om det er rimlig tynde håndklder eller de dejlige tykke som den i kvalitet jo typisk er;)

Anmeld

19. september 2008

Skovurt

Ja, jeg tror "desværre" også jeg bliver nødt til at gå ud og finde dem i en butik - sikke en skam - for lige at mærke på dem (bare lige mærke :$) :D

Camilla - hihi, tænkte det nok, men tak for dit svar alligevel - vi er nu også helt enige om de der babyhåndklæder, de er fine, og skam også brugbare - men ikke mere end ganske almindelige håndklæder - så hvis der skal spares, så er det i hverfald en af de ting jeg nemt ville kunne have undværet.

Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.