camillahej skriver:
Tror jeg har været biokemiskgravid/aborteret..
Skulle idag være 3+9. Testede den 19 at jeg var gravid med to fine test. dog var de svage i det!

Jeg læste på en side hvis du er over 3+5 hedder det en tidlig abort men er ikke sikker!
Ellers har jeg nok haft en biokemiskgraviditet ?
Men men men har endnu ikke haft min mens, men mange smerter. + mine test er blevet negative, kan slet ikke se nogen nummer 2 streg mere nu.
Er rigtig ked af det er min forlovede os.
Hmm, men vi kan jo stadig håbe lidt på der kommer en nummer to streg på testdagen d. 28 men tror jeg ikke.
Øvøv total nedtur efter vi lige gik og troede vi skulle være forældre..?
Men nu kan man vel sige at det godt kan lade sig gøre for vores vedkommende at blive gravide, men det skal jo desværre blive sidene og ikke gå til grunde.. Øv øv
Nu håber jeg bare endnu mere på der kommer en frisk spire meget snart!,
Min kæreste og jeg har haft en del høj feber med noget influensa her den 31 december til 10 januar, kan det have en præning på det er dødt? eller frastødt?
Hilsen Camilla

Først et stort trøsteknus 
Og så vil jeg da sige, at normalt har det ingen betydning om man skulle blive syg heller ikke med influenza, men..man kan jo ikke vide det med sikkerhed.
Men ofte er det sådan, at kroppen har brug for at øve sig, og lære dette nye med et foster at kende, og derfor skal ligesom kickstartes.
Det er jo lidt ulempen ved alle de fintmærkende tests, man har i vore dage, og så det at man bare ikke kan vente og se tiden an, som man blev nødt til før i tiden. Det kribler i en.
Der måtte man pænt vente til mens udeblev og så yderligere vente i mindst 8 dage, før man overhovedet kunne forsøge at få lavet en test...hos lægen. Og var den ikke positiv, ja så ventede man yderligere 8 dage eller lægen sagde, at man måtte vente og se om næste mens også udeblev.
Ja, så tålmodig måtte man være dengang. Men det gjorde jo også, at mange af de korte graviditeter slet ikke blev opdaget, man konstaterede bare, at man var blevet lidt forsinket eller at kroppen lavede et overspring.
Først efter de nye tests er kommet frem, ja så har man fx fået focus på, at noget med 6 ud af 10 1. gangs graviditeter ender i en bio/kemisk abort eller en meget tidlig abort.
Så..fat mod...og op på hesten igen...jeg er sikker på, at den næste nok skal blive til noget.

Kærligst
Sussie