Er der nogen der kan hjælpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

mariannemor1

Hej alle...

Jeg har sådan brug for hjælp jeg har ledt alle vegne alle steder men jeg kan bare ikke finde et fint gulvtæppe altså væg til væg tæppe. Vi venter os en lille pige og jeg ønsker mig sådan at hun får et gulvtæppe med masser af blomster på mener nemlig jeg så sådan et i et tv program om det var fra skrot til slot eller sådan noget men det var bare så fint.. Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan et?? har kigget ved tæppeland og garant men ingen held... håber der er nogen der har set sådan et.. så vil jeg blive rigtig glad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Ni-ko-li-ne

mariannemor1 skriver:

Hej alle...

Jeg har sådan brug for hjælp jeg har ledt alle vegne alle steder men jeg kan bare ikke finde et fint gulvtæppe altså væg til væg tæppe. Vi venter os en lille pige og jeg ønsker mig sådan at hun får et gulvtæppe med masser af blomster på mener nemlig jeg så sådan et i et tv program om det var fra skrot til slot eller sådan noget men det var bare så fint.. Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan et?? har kigget ved tæppeland og garant men ingen held... håber der er nogen der har set sådan et.. så vil jeg blive rigtig glad...

prøv Bilka, Jysk

Anmeld

22. januar 2011

mariannemor1

Der har jeg også kigget men de sælger kun sådan nogle små pynte tæpper.. Jeg skal nemlig bruge det til hele gulvet..

Anmeld

22. januar 2011

ekzunz

mariannemor1 skriver:

Der har jeg også kigget men de sælger kun sådan nogle små pynte tæpper.. Jeg skal nemlig bruge det til hele gulvet..

I tæppeland (troede den linkede direkte) har de et lyserødt gulvtæppe med Prinsesser på til kr. 99,95 pr. meter - det er et væg til væg. Man kan se det i galleriet, billede nr. 9

Anmeld

22. januar 2011

mariannemor1

Jeg er bare ikke lige til de figurer.. nærmere noget med blomster og sommerfugle på... ved godt jeg er besværgelig.! men i skal alle sammen have et kram fordi i prøver at hjælpe

Anmeld

22. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

hvis du googler væg til væg tæpper kommer der en hel masse links. Lur mig om du ikke finder det du søger Jeg så der var et lyserødt med bamser

Anmeld

22. januar 2011

ekzunz

mariannemor1 skriver:

Jeg er bare ikke lige til de figurer.. nærmere noget med blomster og sommerfugle på... ved godt jeg er besværgelig.! men i skal alle sammen have et kram fordi i prøver at hjælpe

Du er ikke besværlig - jeg synes heller ikke de er for kønne. Hvad med et neutralt tæppe og så et fint løst tæppe på gulvet istedet. Der kan man få virkelig mange flotte.

Anmeld

22. januar 2011

mariannemor1

Tak.  ja jeg er ved at overveje om man ikke skal lægge noget fint neutralt gulvtæppe eller noget trægulv for det andet er bare ikke til at opstøbe nogle steder... også lægge nogle enkelte smarte runde gulvtæpper på.. i blomster eller sommerfugle motiver.. men tak for hjælpen... 

Anmeld

22. januar 2011

K&S

mariannemor1 skriver:

Tak.  ja jeg er ved at overveje om man ikke skal lægge noget fint neutralt gulvtæppe eller noget trægulv for det andet er bare ikke til at opstøbe nogle steder... også lægge nogle enkelte smarte runde gulvtæpper på.. i blomster eller sommerfugle motiver.. men tak for hjælpen... 

Jeg vill helt klart vælge trægulv og små pynte-gulvtæpper  det er også nemmere at gøre rent...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.