Er det sejt eller hva :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Pige2009

Cool

Anmeld

22. januar 2011

lisesp83

Du er sku sej..

Anmeld

22. januar 2011

june1987

Tusind tak 

Jeg glæder mig så meget til jeg skal til stævner 

rekorden inden for junior i min klasse er dødløft som jeg har to videoer med her, den er 110 kg og det er med mixede greb jeg gør det med dobbelt overhånd. 

og kan jo løfte 150 kg med mixede greb så vinde skal jeg helt sikkert nok i den event.

og så er jeg blev vildt glad for sten elsker at løfte det, forbrænder godt og er easy weight

Anmeld

22. januar 2011

9510

Sejt nok

Er det Asbjørn riis der snakker med dig???

Anmeld

22. januar 2011

Vial

Hahaha. Det lyder som Drenge fra Angora (ja, undskyld men er ærkekøbenhavner, og kommer altid til at fnise, når jeg hører den dialekt.. ).

Vildt du kan løfte så meget (Det burde være dig, der havde to KÆMPE tvillinger!!). Jeg tænker bare på, om det ikke er lidt dårligt for ryggen med de løft. Burde du ikke gå ned i knæ?

Anmeld

22. januar 2011

june1987

9510 skriver:

Sejt nok

Er det Asbjørn riis der snakker med dig???

Nej det er dog min kæreste  

men har trænet der ovre nogen gange

Anmeld

22. januar 2011

june1987

KaMa skriver:

Hahaha. Det lyder som Drenge fra Angora (ja, undskyld men er ærkekøbenhavner, og kommer altid til at fnise, når jeg hører den dialekt.. ).

Vildt du kan løfte så meget (Det burde være dig, der havde to KÆMPE tvillinger!!). Jeg tænker bare på, om det ikke er lidt dårligt for ryggen med de løft. Burde du ikke gå ned i knæ?

Ja det er MEGET anderledes, og vi griner også lidt af jeres hehe så det er vidst en one/one situation..

hehe ja du kommer bar med dem griner, men ja det er vildt jeg kan løfte det, havde heller aldrig regnet med det

men tak

Anmeld

22. januar 2011

9510

june1987 skriver:

Nej det er dog min kæreste  

men har trænet der ovre nogen gange

De lyder MEGET ens

Anmeld

22. januar 2011

Sabina92

Cool at du kan june..

- Men jeg sidder sådan og tænker av av avv min ryg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.