Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu hvor vi skal flytte leder jeg efter inspiration til indretning af det nye hjem
Jeg elsker jo nordhjem.dk, men derudover hvor finder I så jeres fede/fine/lækre ting til hjemmet på nettet?
Kh
Rosa
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Box de lux, som du jo kender
Rosa skriver: Nu hvor vi skal flytte leder jeg efter inspiration til indretning af det nye hjem Jeg elsker jo nordhjem.dk, men derudover hvor finder I så jeres fede/fine/lækre ting til hjemmet på nettet? Kh Rosa
hehe Ikea - elsker Ikea - flotte ting og så er det ikke røv dyrt!
jeg har lige opdaget siden froufrou.dk, da jeg skulle finde gaven til Sol, og de har godt nok mange finurlige ting
dorthemus skriver: Box de lux, som du jo kender
Klart klart
Trinehw skriver: hehe Ikea - elsker Ikea - flotte ting og så er det ikke røv dyrt!
Ja selvfølgelig - jeg var derude i går, men jeg har fået shoppinghåndjern på indtil vi er flyttet - men netshopping tæller jo ikke rigtigt, vel?
Tjuhl skriver: jeg har lige opdaget siden froufrou.dk, da jeg skulle finde gaven til Sol, og de har godt nok mange finurlige ting
OOOOOOOH I IT!!! Vi ses om ca.1500kr, damer!!!
Uha, det er godt nok dyrt for lopper!
Rosa skriver: Uha, det er godt nok dyrt for lopper!
ja, det er temmelig pebret, men det er så fiiiiiiiint! så jeg har sat den under favoritter, så kan jeg i det mindste sidde og savle en gang imellem
Tjuhl skriver: ja, det er temmelig pebret, men det er så fiiiiiiiint! så jeg har sat den under favoritter, så kan jeg i det mindste sidde og savle en gang imellem
Det var måske det man skal gøre, og så unde sig selv en lille fin æske eller lampe engang i kvartalet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128