Dine yndlingssites - nips og ting til hjemmet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.542 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

Rosa

Nu hvor vi skal flytte leder jeg efter inspiration til indretning af det nye hjem 

Jeg elsker jo nordhjem.dk, men derudover hvor finder I så jeres fede/fine/lækre ting til hjemmet på nettet?

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

dorthemus

Box de lux, som du jo kender

Anmeld

22. januar 2011

mama09

Rosa skriver:

Nu hvor vi skal flytte leder jeg efter inspiration til indretning af det nye hjem 

Jeg elsker jo nordhjem.dk, men derudover hvor finder I så jeres fede/fine/lækre ting til hjemmet på nettet?

Kh

Rosa

hehe Ikea - elsker  Ikea - flotte ting og så er det ikke røv dyrt!

Anmeld

22. januar 2011

oo

jeg har lige opdaget siden froufrou.dk, da jeg skulle finde gaven til Sol, og de har godt nok mange finurlige ting

Anmeld

22. januar 2011

Rosa

dorthemus skriver:

Box de lux, som du jo kender

Klart klart 

Anmeld

22. januar 2011

Rosa

Trinehw skriver:

hehe Ikea - elsker  Ikea - flotte ting og så er det ikke røv dyrt!

Ja selvfølgelig - jeg var derude i går, men jeg har fået shoppinghåndjern på indtil vi er flyttet - men netshopping tæller jo ikke rigtigt, vel? 

Anmeld

22. januar 2011

Rosa

Tjuhl skriver:

jeg har lige opdaget siden froufrou.dk, da jeg skulle finde gaven til Sol, og de har godt nok mange finurlige ting

OOOOOOOH I  IT!!! Vi ses om ca.1500kr, damer!!! 

Anmeld

22. januar 2011

Rosa

Tjuhl skriver:

Uha, det er godt nok dyrt for lopper! 

Anmeld

22. januar 2011

oo

Rosa skriver:

Uha, det er godt nok dyrt for lopper! 

ja, det er temmelig pebret, men det er så fiiiiiiiint! så jeg har sat den under favoritter, så kan jeg i det mindste sidde og savle en gang imellem

Anmeld

22. januar 2011

Rosa

Tjuhl skriver:

ja, det er temmelig pebret, men det er så fiiiiiiiint! så jeg har sat den under favoritter, så kan jeg i det mindste sidde og savle en gang imellem

Det var måske det man skal gøre, og så unde sig selv en lille fin æske eller lampe engang i kvartalet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.