Kender i nogen sider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

Chraz

Hej piger

Min veninde har lige været ude for det mest tragiske.. hendes kæreste døde for en uge siden.. Og hun har været utolig langt nede. Hvilket jo er klart nok.. Men jeg tænkte lidt på om i måske kender nogen hjemmesider eller noget med folk der har været ude for at miste en af sine aller kæreste.. Jeg vil så gerne hjælpe hende, men det er svært fordi jeg ikke selv har prøvet det eller kendte hendes kæreste..

Håber virkelig I kan hjælpe.. Vil så gerne hjælpe min veninde med at få det bedre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Dot D

Det var da forfærdeligt for hende Kender desværre ingen sider, men alt efter hvor gammel hun er, så findes der noget der hedder "Unge og Sorg" der yder de psykologhjælp. Rigtig godt.... Gik der, da min mor døde.

Anmeld

22. januar 2011

Chraz

Dot D skriver:

Det var da forfærdeligt for hende Kender desværre ingen sider, men alt efter hvor gammel hun er, så findes der noget der hedder "Unge og Sorg" der yder de psykologhjælp. Rigtig godt.... Gik der, da min mor døde.

Hun er 24.. er det noget du kan fortælle lidt om?

Ja det er super trist.. Det er 2. gang på halvandet år hun har en kæreste der dør fra hende.. Så det er bestemt ikke sjovt

Anmeld

22. januar 2011

Dot D

Chraz skriver:

Hun er 24.. er det noget du kan fortælle lidt om?

Ja det er super trist.. Det er 2. gang på halvandet år hun har en kæreste der dør fra hende.. Så det er bestemt ikke sjovt

Jeg kan desværre ikke huske så meget, jeg nåede kun at være der to gange, men min søster var der mange gange og havde rigtigt meget godt ud af det. Det er 6 år siden, så jeg ved jo ikke en gang om det findes endnu, men det var da værd at søge efter. Hun har da godt nok været uheldig med hendes kærester, håber hun hurtigt kommer videre

Anmeld

22. januar 2011

Fru.Mäes <3

Chraz skriver:

Hej piger

Min veninde har lige været ude for det mest tragiske.. hendes kæreste døde for en uge siden.. Og hun har været utolig langt nede. Hvilket jo er klart nok.. Men jeg tænkte lidt på om i måske kender nogen hjemmesider eller noget med folk der har været ude for at miste en af sine aller kæreste.. Jeg vil så gerne hjælpe hende, men det er svært fordi jeg ikke selv har prøvet det eller kendte hendes kæreste..

Håber virkelig I kan hjælpe.. Vil så gerne hjælpe min veninde med at få det bedre..

EJJ, hvor er det forfærdeligt...

Jeg har en veninde, som mistede hendes kæreste - vågnede op ved siden af ham, også var han desværre gået bort..

Hun er kommet sig rigtig godt efter det - så kunne ikke andet end forestille mig, at hun kunne videre give lidt hælp...

KUNNE spørge hende, om hun evt. ville havde lyst til at snakke med din veninde?

Krams Rikke

Anmeld

22. januar 2011

Mussi30

Det er ikke for at være nysgerrig, men hvad døde han af?

Det er jo tit, der er hjemmesider til efterladte af f.eks. kræft-ramte etc...

Du behøver ikke fortælle det til os, men det var bare for at give dig en idé om at man kunne søge efter specifikke hjemmesider, hvis det er tilfældet

Anmeld

22. januar 2011

SSL

Hej, sikke da en frygtelig historier  Stakkels veninde!  

Jeg er sikker på der findes noget der hedder sorggrupper! Jeg tænker at det er i fprbindelse med hospitalet eller kommunen, at man kan få det tilbudt, eller selv be' om det..

Jeg håber det bedste for din veninde, hvor må det være tragisk! Det er fandme det værste med døden! Og  at du er sådan en sød veninde at tænke sådan! Det vil betyde alt for hende

Anmeld

22. januar 2011

Chraz

Han døde af en overdosis.. Hun er selv manio depressiv, skitzofren og noget mere jeg ikke kan huske.. Søger mest nogle hjemmesider.. Hun er ikke god til det med at åbne sig for fremmede mennesker.

Ja det er virkelig frygteligt.. Jeg græd også på hendes vegne da hun ringede og fortalte mig det.. Håber så meget hun kommer bare lidt ovenpå igen.. Ved hun har haft selvmordstanker.. Og jeg sidder i den anden ende at landet og kan ikke gøre så meget for at hjælpe hende.. Men håber virkelig hun holder ud.. Kan ikke undvære hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.