Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har desværre ikke nogen ide'er til en frisure, ville bare lige sige : HVOR ER HUN BEDÅRENDE..!!
Chamomile skriver: *Nejer*Nu har jeg søgt på google og div. forums, dog uden det store held- så derfor vil det være yndigt hvis I har lyst til at vise jeres barns hår frem. Min Celina skal søndag klippes af min veninde- som har talent for klipning, samt hun får 2 lyserøde dreads i sit hår Men hvordan skal håret se ud? Ideer?Sådan her, ser hendes hår ud nu:
*Nejer*Nu har jeg søgt på google og div. forums, dog uden det store held- så derfor vil det være yndigt hvis I har lyst til at vise jeres barns hår frem. Min Celina skal søndag klippes af min veninde- som har talent for klipning, samt hun får 2 lyserøde dreads i sit hår Men hvordan skal håret se ud? Ideer?Sådan her, ser hendes hår ud nu:
HVOR ER HUN SKØN !!!
- Har ikk nogle idéer pt, men jeg måtte altså lige kommentere hendes kønne ansigt !
Noget sødt pandehår og så måske bare studse det lidt?
Hvor er hun charmerende på det billed
Pandehår og en let page
Køn pige
Chamomile skriver: Så forsøger jeg igen, den nægter at tage teksten med efter hjertet. Celina har selv et ønske om pandehår (det skal jeg nemlig selv have), så det er nok en yndig ide. Hvordan ser en let page ud?
Så forsøger jeg igen, den nægter at tage teksten med efter hjertet. Celina har selv et ønske om pandehår (det skal jeg nemlig selv have), så det er nok en yndig ide. Hvordan ser en let page ud?
Det kunne også være den slags page der er "kort" i nakken og som så bliver længere og længere fortil
SD21 skriver: Det kunne også være den slags page der er "kort" i nakken og som så bliver længere og længere fortil
Chamomile skriver: Det lyder faktisk rigtig yndigt. Tak for ideen. Må prøve at google billeder.
Det lyder faktisk rigtig yndigt. Tak for ideen. Må prøve at google billeder.
Jeg har selv haft den og synes den er rigtig smart !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128