Vis dit barns frisure- jeg mangler inspiration.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.809 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Chamomile

*Nejer*Nu har jeg søgt på google og div. forums, dog uden det store held- så derfor vil det være yndigt hvis I har lyst til at vise jeres barns hår frem. Min Celina skal søndag klippes af min veninde- som har talent for klipning, samt hun får 2 lyserøde dreads i sit hår Men hvordan skal håret se ud? Ideer?Sådan her, ser hendes hår ud nu:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Amso

Har desværre ikke nogen ide'er til en frisure, ville bare lige sige :  HVOR ER HUN BEDÅRENDE..!!  

Anmeld

21. januar 2011

SD21

Chamomile skriver:

*Nejer*Nu har jeg søgt på google og div. forums, dog uden det store held- så derfor vil det være yndigt hvis I har lyst til at vise jeres barns hår frem. Min Celina skal søndag klippes af min veninde- som har talent for klipning, samt hun får 2 lyserøde dreads i sit hår Men hvordan skal håret se ud? Ideer?Sådan her, ser hendes hår ud nu:

HVOR ER HUN SKØN !!!  

- Har ikk nogle idéer pt, men jeg måtte altså lige kommentere hendes kønne ansigt !

Anmeld

21. januar 2011

Steph_Laurits

Noget sødt pandehår og så måske bare studse det lidt?

Hvor er hun charmerende på det billed

Anmeld

21. januar 2011

slettet_7530

Chamomile skriver:

Pandehår og en let page

Køn pige

Anmeld

21. januar 2011

Chamomile

Tak for jeres søde ord

Anmeld

21. januar 2011

Chamomile

Så forsøger jeg igen, den nægter at tage teksten med efter hjertet. Celina har selv et ønske om pandehår (det skal jeg nemlig selv have), så det er nok en yndig ide. Hvordan ser en let page ud?

Anmeld

21. januar 2011

SD21

Chamomile skriver:

Så forsøger jeg igen, den nægter at tage teksten med efter hjertet. Celina har selv et ønske om pandehår (det skal jeg nemlig selv have), så det er nok en yndig ide. Hvordan ser en let page ud?

Det kunne også være den slags page der er "kort" i nakken og som så bliver længere og længere fortil

Anmeld

22. januar 2011

Chamomile

SD21 skriver:

Det kunne også være den slags page der er "kort" i nakken og som så bliver længere og længere fortil

Det lyder faktisk rigtig yndigt. Tak for ideen. Må prøve at google billeder.

Anmeld

22. januar 2011

SD21

Chamomile skriver:

Det lyder faktisk rigtig yndigt. Tak for ideen. Må prøve at google billeder.

Jeg har selv haft den og synes den er rigtig smart !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.