Eskimo-3 Kids og Bio Strath

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. september 2008

lonemus

Så har jeg været hos Matas :)

Jeg har nu købt Eskimo-3 Kids - fiskeolie til børnene. Jeg spiser også selv fiskeolie-piller, så det syntes jeg også børnene skal have.

Bio strath har jeg nu prøvet at købe...jeg er måske stadig lidt skeptisk for hvad det er for noget, men ekspedienten sagde jeg intet skulle frygte, da det var ren urtedråber.

I forvejen får de begge en børne-vitamintablet. Men i følge ekspedienten må jeg gerne give dem alle 3 dele - hun rådede mig dog blot til at give Bio Strath i vinterhalvåret, da det ikke var nødvendigt at overdosere.
Twinboys: giver du hele året?? - og giver du alle 3 dele??

Jeg er sgu så bange for de skal blive syge - på længere sigt af noget af det, men det forsikrede ekspedienten mig om, at det kunne de altså ikke blive af noget af det.

Lone- som nok er lidt en pylrer-mor, når det drejer som at putte noget i mine børn :o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2008

twinboys

Hej ja det ville jeg have gjort, men de vil ikke have bio strath mere... Men de får Eskimo 3 kids og vitaminpille...

Tror jeg vil prøve at købe det igen og så får de alle 3 slags...

Du skal ikke være nervøs for at give alle 3 dele... Det er kun en god hjælp for alle vores guldklumper, så start du bare op...

Jeg kan mærke stor forskel... også da de var små...

Majbritt(H)

Anmeld

18. september 2008

lonemus

Har netop sat flasken med Eskimo-3 Kids på køl - glæder mig helt til at give dem det imorgen...jeg har købt med Tutti Frutti smag, som de er vant til igennem deres vitaminpiller, så mon ikke det glider fint nok ned :o)

Lone

Anmeld

18. september 2008

twinboys

lonemus skriver:

Har netop sat flasken med Eskimo-3 Kids på køl - glæder mig helt til at give dem det imorgen...jeg har købt med Tutti Frutti smag, som de er vant til igennem deres vitaminpiller, så mon ikke det glider fint nok ned :o)

Lone

Jo det tror jeg... Her glider det fint ned... De får det på en ske...

Majbritt(H)

Anmeld

19. september 2008

lonemus

De spiste det med stor velbehag her til morgen - Eskimo-3 Kids...ingen problemer :)):))

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.