Køn til nf scanning. Noegn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.778 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger!

Jeg har i forvejen to drenge, så indrømmer blankt at jeg godt kunne tænke mig en pige denne gang....

Var jo i en anden sammenhæng til claervoyant i mandags, og spurgte hende om hun kunne sige noget om kønnet på babyen i maven. Hun sagde at hun faktisk følte både en pige OG en dreng, men at følelsen af pige var stærkest derfor kunne hun ikke sige om de kommer samme tid eller af to gange, også måske først pigen.. Ved ikke helt hvad jeg skal tro og ikke tro! Men drømmer også hver nat om at det er en pige der ligger i min mave...

Syntes der er længe til jeg kan få kønnet afvide og få af eller bekraftet om der er en pige eller dreng?

Skal til nf scanning d 7 feb, og har i dag læst at man nu kan se de ydre kønsdele... Derfor tænker jeg om man kan være heldig og se kønnet allerede til nf scanning?

Nogen herinde der har prøvet det??

Krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Fru'Rugaard

Jeg fik blankt af vide da jeg var gravid og vi skulle til nf scanning, at det var umuligt og se ved denne scanning- og hvis man kunne ville det slet ikke være sikkert.
Men, man ved jo aldrig

Rikke - Mor til Maja på 9½ måned.

Anmeld

21. januar 2011

Happiness

fik også afvide at det er umuligt at afgøre, da begge køn har en lille tap der Og det er derfor dem der tror de venter en dreng, pludselig skal turboshoppe lyserødt

Anmeld

21. januar 2011

JustAnotherName

Det er muligt at det KAN lade sig gøre, men de kan så nemt også tage fejl, da kønsorganerne endnu kun LIGE har/er ved at tage deres endelige form, og derfor nemt kan forveksles.

Derfor vil/må de heller ikke udtale sig om barnets køn til NF-skanningerne.

Det er dog muligt at få dem til at komme med deres bud, når det er tid til MD-skanning. Og stadig dér, har jeg hørt op til flere historier om, at de har taget fejl.

Men hvis man selv betaler sig fra det med en 3D-skanning, så skulle det kunne fastslåes uden tvivl, og du kan få billede-bevis med også (men tidligst omkring NF-tidspunktet, mener jeg).

Jeg fik selv en 3D-skanning med barn nr. 2, da jeg var i uge 17+1 - PIGE!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.