fastelavns hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.715 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Anette&Sophia

ved virkelig ikke hvad jeg skal have på.

havde ellers fået en super idé, som mig og min kæreste kunne klæde os ud som.- danny zuko og sandy fra grease. ( sidste år var vi Kid Rock og Pamela Anderson) men næææ nej. ikke tale om. latterlig idé.

nu har han bestilt et kaptajn kostume ( også fint nok ) - så ville jeg finde et stewardesse kostume, så vi passede sammen, men det måtte jeg ikke. det syntes han var en dum idé + han heller ikke syntes vi skulle ligne hinanden. De andre kostumer jeg finder syntes han er grimme ellers så siger han at jeg ikke skal udstille mig selv ( f.eks ved at være en sekretær med ekstra fyld i bhén )

så nu sidder han og kigger på kostumer til mig, ( det er da også sødt af ham ) - men det er de grimmeste og latterligste kostumer, som en vinterpige med grønt&rødt tørklæde + en høj skorstinsfejer hat. ja godav. - det skal lige siges at der også er en præmie til bedst udklædte og en straf til værste udklædning. hans hentydninger virker lidt som om at han går efter at vinde, så hans kostume skal være det bedste osv. føler mig lidt latterliggjort.

- er virkelig på bar bund nu. har i nogle gode forslag?

og undskylder for den lange livshistorie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

eElak

klæd dig dog ud som det du har lyst til.. I behøver vel ikke at passe sammen??

FÅ fat i en hvid kittel, og fyr op for sygeplejeske charmen... så kan han lære det.. 

Anmeld

21. januar 2011

ønskebørn74

anetteb skriver:

havde ellers fået en super idé, som mig og min kæreste kunne klæde os ud som.- danny zuko og sandy fra grease. ( sidste år var vi Kid Rock og Pamela Anderson) men næææ nej. ikke tale om. latterlig idé.

nu har han bestilt et kaptajn kostume ( også fint nok ) - så ville jeg finde et stewardesse kostume, så vi passede sammen, men det måtte jeg ikke. det syntes han var en dum idé + han heller ikke syntes vi skulle ligne hinanden. De andre kostumer jeg finder syntes han er grimme ellers så siger han at jeg ikke skal udstille mig selv ( f.eks ved at være en sekretær med ekstra fyld i bhén )

så nu sidder han og kigger på kostumer til mig, ( det er da også sødt af ham ) - men det er de grimmeste og latterligste kostumer, som en vinterpige med grønt&rødt tørklæde + en høj skorstinsfejer hat. ja godav. - det skal lige siges at der også er en præmie til bedst udklædte og en straf til værste udklædning. hans hentydninger virker lidt som om at han går efter at vinde, så hans kostume skal være det bedste osv. føler mig lidt latterliggjort.

Øjeblik, kender den fineste side med frække kvinde kostymer...

Anmeld

21. januar 2011

Anette&Sophia

KaLee skriver:

klæd dig dog ud som det du har lyst til.. I behøver vel ikke at passe sammen??

FÅ fat i en hvid kittel, og fyr op for sygeplejeske charmen... så kan han lære det.. 

syntes bare det ville være lidt sejt og gennemtænkt hvis vi var et eller andet sammen. men ja.

overvejer virkelig kraftigt at finde et eller andet naughty, bare for at være irriterende

Anmeld

21. januar 2011

Anette&Sophia

ønskebarn74 skriver:

Øjeblik, kender den fineste side med frække kvinde kostymer...

hit

Anmeld

21. januar 2011

eElak

anetteb skriver:

syntes bare det ville være lidt sejt og gennemtænkt hvis vi var et eller andet sammen. men ja.

overvejer virkelig kraftigt at finde et eller andet naughty, bare for at være irriterende

Gør det... 

Han ville jo ikke samarbejde.. 

Vampyrer kan eftersigende også være pretty sexy... 

Anmeld

21. januar 2011

ønskebørn74

anetteb skriver:

Her søde... Vær pivfræk... Så kan han lære det kan han...

http://www.cutesygirl.com/productsfilter.aspx?category=Costumes

Knus lene

Anmeld

21. januar 2011

eElak

Her er lige, hvis han skulle være kaptajn 

sygeplejeske som jeg forslog

Fandt tingene her:

http://www.kostumeshoppen.dk/shop/frontpage.html 

Anmeld

21. januar 2011

ønskebørn74

KaLee skriver:

Her er lige, hvis han skulle være kaptajn 

sygeplejeske som jeg forslog

Fandt tingene her:

http://www.kostumeshoppen.dk/shop/frontpage.html 

Tjek lige siden jeg har lagt ind... De er bare flotte og frække...

Anmeld

21. januar 2011

Anette&Sophia

mange tak tøser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.