Hvad ville i gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Livas mor

Baagøe skriver:

Hvis en af bedsteforældrene har mulighed for at passe hende, ville jeg klart gøre det

Vi har både en hjemmegående mormor og farmor.. Plus en gudmor som studerere og derfor har mange hjemmedage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Livas mor

BELSUTNINGEN ER TAGET..

Jeg kæmper mig igennem de sidste 5 måneders praktik, og så har jeg studiefri i 3½ måned og så skal der skrives bachelor hjemmefra.

Liva bliver passet 2 x ugentlig af mormor, 2 x ugentligt af farmor og den sidste dag tager jeg selv, da jeg vil prøve at få en aftenvagt så. Det er vist den bedste løsning for alle..

Tak for alle jeres råd og meninger

Anmeld

22. januar 2011

SSL

Jeg ville lade mormor og morfar, jeg ved selv at mine kommende børn får de bedste farmor, farfar, mormor og morfar, og jeg tror både barn og bedsterne hygger  Hvis jeg bare tager udgangspunkt udfra mit liv og de bedsteforældre mine børn får  Men det skal selvf. tales igennem, så alle parter er indforstået  Men mormor og morfar  Og hvor dejligt de er så unge og friske

Anmeld

22. januar 2011

Mormilla

Jeg ville starte. Det må være skønt at i har mulighed for at få hjælp fra familien...

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

Livas mor skriver:

Vi har både en hjemmegående mormor og farmor.. Plus en gudmor som srere og derfor har mange hjemmedage

Hvor må det være skønt

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

Livas mor skriver:

BELSUTNINGEN ER TAGET..

Jeg kæmper mig igennem de sidste 5 måneders praktik, og så har jeg studiefri i 3½ måned og så skal der skrives bachelor hjemmefra.

Liva bliver passet 2 x ugentlig af mormor, 2 x ugentligt af farmor og den sidste dag tager jeg selv, da jeg vil prøve at få en aftenvagt så. Det er vist den bedste løsning for alle..

Tak for alle jeres råd og meninger

Det synes jeg lyder som en klog beslutning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.