Endelig samarbejder kroppen lidt. Trusler skulle der til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

ønskebørn74

Endelig er kroppen begyndt at udstøde det sidste (Avs)... Skal have tjekket HCG igen på mandag... Gud hvor jeg håber den er faldet... Og til at jeg får min krop tilbage igen... Som Trine ville sige... Føler jeg mig fanget i Limbo... Og kan hverken komme frem eller tilbage...

for at tallet er faldet på mandag!!!!

Knus til jer alleLene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Laulund87

21. januar 2011

Pige2009

Du berører mig altid dybt med dine indlæg og den svære kamp med at få ØNSKEBARNET! Jeg håber inderligt, I snart får lidt medvind på den front, for I fortjener det virkelig.

Er løbet tør for ord nu, så tilbage er der blot at ønske jer al mulig held og lykke med det hele

Anmeld

21. januar 2011

ønskebørn74

Baagøe skriver:

Du berører mig altid dybt med dine indlæg og den svære kamp med at få ØNSKEBARNET! Jeg håber inderligt, I snart får lidt medvind på den front, for I fortjener det virkelig.

Er løbet tør for ord nu, så tilbage er der blot at ønske jer al mulig held og lykke med det hele

Tak og i lige måde... Håber du har det bedre igen?? Ved du lige har været samme tur igennem...Lene

Anmeld

21. januar 2011

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

Endelig er kroppen begyndt at udstøde det sidste (Avs)... Skal have tjekket HCG igen på mandag... Gud hvor jeg håber den er faldet... Og til at jeg får min krop tilbage igen... Som Trine ville sige... Føler jeg mig fanget i Limbo... Og kan hverken komme frem eller tilbage...

Knus til jer alleLene

alt hvad jeg kan.... 

Anmeld

21. januar 2011

Medin

for dig ven.

Anmeld

21. januar 2011

LR85

Anmeld

21. januar 2011

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Knus til jer alleLene

krydser alt for at tallet er faldet på mandag og sender jer en kæmpe krammer

Anmeld

21. januar 2011

ønskebørn74

1000 tak alle sammen!!! til jer alle sammen...

Anmeld

21. januar 2011

CamillaValby

Åhh søde altså. Men det er da fedt at den endelig gider at samarbejde bare en smule En masse tanker og til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.