Biograftur hvem vil med? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

nattergalen

Hej piger.. 

Har lige fået en mail fra Cinemaxx og TøseTorsdag og tænker.. det kunne jeg godt tænke mig, og istedet for at tag én veninde med, så kunne det da være hyggeligt at vi var flere herinde fra der tog ind Måske en kop kaffe/the inden

Filmen vises torsdag d.3 feb. kl 20.. 

Filmen hedder: "Kongens store tale" med Colin Firth.. 

Her er lidt om filmen:

"Kongens store tale" er en både stærk, morsom og gribende film, der vandt publikumsprisen ved Toronto Internationale Filmfestival i 2010, og filmen har netop indbragt Colin Firth en Golden Globe statuette til kaminhylden. Både filmen - og især Colin Firth - ses som sikre kort, når årets Oscar nomineringer annonceres den 25. januar.

Kort fortalt følger vi den engelske Kong George VI, der havde store problemer med sin stammen. Ved hoffet ansætter man derfor talepædagogen Lionel Logue, der med sine uortodokse metoder og hårdt arbejde sætter Kong George i stand til at gennemføre sin første store tale til folket.

Colin Firth har hovedrollen som den stammende konge, Helena Bonham Carter spiller hans kone, Dronning Elizabeth II, mens Geoffrey Rush kan opleves som talepædagog og Guy Pearce som broderen, Kong Edward. Der er lagt i kakkelovnen til en yderst velspillet og fascinerende "feel good" film. 

Jeg håber der er flere af jer der har lyst.. og ja jeg ved det er med kort varsel, men jeg håber i gider  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

nattergalen

Slet ikke nogen i Københavns området der vil med? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.