Farven lilla??? Piger eller også for drenge???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.026 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. september 2008

twinboys

Jeg putter aldrig mine drenge i lilla...

Men mine drenge er jo også 5 år og de mener at det er prinsesser der kommer i lyserød og lilla farver...Det er for piger siger de...

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2008

A.I.G.

til begge køn

Anmeld

18. september 2008

Plysbjørnen

Det er sådan en lidt bob bob har selv haft den oppe og vende inde på Juli ´07 for nylig og vi nåede vist til den konklution at drenge godt kan gå i lilla bare det er kombineret med andre farver...

Betina

Anmeld

18. september 2008

tascia

min mening kender du jo... ;)

ELSKER lilla

Anmeld

18. september 2008

MorCamilla

Mikkel går ikke i lilla, men det er fordi JEG synes at det er til piger, men hvad andre gør, det bestemmer de fuldstændig selv...

Anmeld

18. september 2008

twinboys

MorCamilla skriver:

Mikkel går ikke i lilla, men det er fordi JEG synes at det er til piger, men hvad andre gør, det bestemmer de fuldstændig selv...

Ja helt enig...

Majbritt(H)

Anmeld

18. september 2008

Skovurt

Jeg ved det faktisk ikke...

Tror egentlig aldrig jeg har haft kigget på lilla tøj til Leander - men om det er fordi jeg aldrig er kommet forbi noget på "drenge hylderne" eller om det er fordi jeg ubevidst har valgt ikke at kigge på det aner jeg egentlig ikke :P

Men umiddelbart ville jeg nok kalde farven lilla for tøset; men der er jo altid undtagelser.

Anette
mor til en meget lys dreng med kobber farvet hår - som jeg ikke er sikker på står så godt til lilla... men det må stå hen i det uvisse endnu :D

Anmeld

18. september 2008

twinboys

Chrautwald skriver:

Jeg ved det faktisk ikke...

Tror egentlig aldrig jeg har haft kigget på lilla tøj til Leander - men om det er fordi jeg aldrig er kommet forbi noget på "drenge hylderne" eller om det er fordi jeg ubevidst har valgt ikke at kigge på det aner jeg egentlig ikke :P

Men umiddelbart ville jeg nok kalde farven lilla for tøset; men der er jo altid undtagelser.

Anette
mor til en meget lys dreng med kobber farvet hår - som jeg ikke er sikker på står så godt til lilla... men det må stå hen i det uvisse endnu :D

Smiler..:)

Anmeld

18. september 2008

Mikkelmusen

Jeg synes godt man kan bruge lilla til begge køn, men der er selvfølgelig grænser... Men generelt, JA!

Anmeld

18. september 2008

Christinahr

Ja jeg mener nok den er til piger... og damer :P Jeg elsker lilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.