fest, sko og ødemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Kløver

Ja øv altså, er jo plaget en del af meget vand i kroppen, og mine fødder er meget hævede, hvilket gør jeg nu kun kan bruge klipklappere. Det er også ok, men skal i morgen til minibryllup, og de næste 2 weekender til fødselsdag hvoraf den ene er en stor fin fest.

Hvad hulan gør man, kender ikke nogen jeg kan låne af, og virker fjollet at gå ud og give en masse penge for pæne sko for de få gange.

Kan man godt tillade sig at troppe op i pænt tøj med klipklappere til når man nu nærmer sig status: højgravid, og bare generelt har en del vand i kroppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

SussieThyssen

Maja84 skriver:

Ja øv altså, er jo plaget en del af meget vand i kroppen, og mine fødder er meget hævede, hvilket gør jeg nu kun kan bruge klipklappere. Det er også ok, men skal i morgen til minibryllup, og de næste 2 weekender til fødselsdag hvoraf den ene er en stor fin fest.

Hvad hulan gør man, kender ikke nogen jeg kan låne af, og virker fjollet at gå ud og give en masse penge for pæne sko for de få gange.

Kan man godt tillade sig at troppe op i pænt tøj med klipklappere til når man nu nærmer sig status: højgravid, og bare generelt har en del vand i kroppen

Kan du ikke købe dig et par sorte (eller en farve der passer) kinasko som du kan passe?? De plejer ikke at koste en bondegård og er rare at have på og former sig efter foden.
Eller måske et par små stoffusser af en eller anden slags.
Og ellers, så vil jeg da lige købe mig et par små sokker i den farve som passer og ellers trisse rundt på sokker indendøre til festen.
Klipklapper er nok ikke det mest chikke

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. januar 2011

Kløver

SussieThyssen skriver:

Kan du ikke købe dig et par sorte (eller en farve der passer) kinasko som du kan passe?? De plejer ikke at koste en bondegård og er rare at have på og former sig efter foden.
Eller måske et par små stoffusser af en eller anden slags.
Og ellers, så vil jeg da lige købe mig et par små sokker i den farve som passer og ellers trisse rundt på sokker indendøre til festen.
Klipklapper er nok ikke det mest chikke

Kærligst
Sussie

det var selvfølgelig en mulighed, hvis jeg kan holde det ud, sokker er nok ikke en så god mulighed, pga der, hvor det bliver holdt og også for koldt, men tak for det, kunne måske være jeg egentlig havde nogle gamle sko der minder, som måske kan gå, eller kan klippes lidt op, hvis det er, som jeg måske alligevel ville smide ud

Tak for svar, gav jo lige inspiration og gode ideer

Anmeld

21. januar 2011

SussieThyssen

Maja84 skriver:

det var selvfølgelig en mulighed, hvis jeg kan holde det ud, sokker er nok ikke en så god mulighed, pga der, hvor det bliver holdt og også for koldt, men tak for det, kunne måske være jeg egentlig havde nogle gamle sko der minder, som måske kan gå, eller kan klippes lidt op, hvis det er, som jeg måske alligevel ville smide ud

Tak for svar, gav jo lige inspiration og gode ideer

Det var så lidt

Anmeld

21. januar 2011

Kløver

SussieThyssen skriver:

Det var så lidt

Anmeld

21. januar 2011

Sukkerblomst

hvad med Balerina sko ??

Anmeld

21. januar 2011

Kløver

Sukkerblomst skriver:

hvad med Balerina sko ??

tja har nu gennemprøvet alle mine sko, og de gamle fra gemmerne og der var også ballerina sko ibalndt, og ingen kunne du til formålet, mine fødder og tæer er simpelthen for hævede, kræver flere ekstra størrelser, og kan slet ikke ahve fornemmelsen af noget som kan klemme om mine stakkels fødder, så er nok endt ud med, jeg nok må nøjes med klipklappere, og så må folk ta det som det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.