Sygdommen fortsætter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

JustAnotherName

Celina har haft feber i 7 dage nu. Den vil bare ikke slippe hende.

Derfor kom hun et smut til lægen idag, for trods børne-panodil i dagstimerne, så har hendes temp. om aftenen været sneget op på 39,6 ....og det er altså ret højt, når det er fortsat i en hel uge hver dag!

Det viste sig så også, at pigebarnet har mellemørebetændelse på højre øre, og nu er kommet på pencilin. Suk!

Jeg var faktisk til læge i lørdags, for at få tjekket MIT øre, som jeg har haft ondt i i 1½ uge. Og der tog jeg Celina med for at være på den helt sikre side, og fik også hendes ører tjekket - og der var der ingenting!
Og så alligevel, så få dage senere, så viser det sig skismer, at hun har mellemørebetændelse. Ja ja....

Men nu er hun i behandling, og det hjælper forhåbentligt meget hurtigt.
Allerede her til aften sagde hendes temp "kun" 37,8. Så det er jo en væsentlig bedring!

Nu håber vi at hun kommer ordentligt ovenpå i løbet af weekenden, og at vi så allesammen kan slippe lidt for mere sygdom. Det trænger vi til nu ovenpå 2½ uges non-stop sygdom i huset.

Bare lidt udluftning herfra...
Hav en rigtig dejlig weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Barbamama

Åh nej da så er det da klart hun har haft det skidt..... God bedring med hende! Ja vi har en syg Carla i dag. Hun kastede op det meste af natten. Og nu har hun en smule feber. Vi må se hvad det bliver til. Casper og jeg er omvandrende zombier

Anmeld

22. januar 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

Åh nej da så er det da klart hun har haft det skidt..... God bedring med hende! Ja vi har en syg Carla i dag. Hun kastede op det meste af natten. Og nu har hun en smule feber. Vi må se hvad det bliver til. Casper og jeg er omvandrende zombier

Der er bare gang i mange virus lige for tiden - Influinza, forkølelser, opkast og dårlige maver, MØB, hoste OG SÅ VIDERE.

Det er nærmest utroligt, hvis man kan gå fri!!

Rigtig god bedring hjemme hos Jer også 

Anmeld

22. januar 2011

Klitgaard

I er da godt nok ramte håber hun snart er frisk igen

Anmeld

22. januar 2011

anna-jonas

Har hun slet ikke haft ondt i de små ører?? Den lille stakkel, med feber i 7 dage. Rigtig god bedring med hende, og jeg håber at alt kører på skinner fra nu af...........

Knus Mette

Anmeld

22. januar 2011

JustAnotherName

anna-jonas skriver:

Har hun slet ikke haft ondt i de små ører?? Den lille stakkel, med feber i 7 dage. Rigtig god bedring med hende, og jeg håber at alt kører på skinner fra nu af...........

Knus Mette

Det mærkelige er, at sidst hun havde mellemørebetændelse, der var vi slet ikke i tvivl, faktisk. For hun græd som pisket og ville ikke ligge ned, da trykket i ørerne jo føles værrere, når man ligger ned.

Men denne gang har hun hverken udtrykt at det gjorde ondt i ørerne ved at røre ved dem, eller klaget over det, når hun lå ned.
....OG jeg prøvede jo endda at være på forkant med det ved at få hende tjekket samtidig med mig selv for en uge siden.

Men på dét tidspunkt var der åbenbart ingenting. Og så kom det så få dage senere ....utroligt ikk!!

Men hun virker glad og tilpas. Vi måler ikke hendes temperatur mere. Og jeg tror også at medicinen har hjulpet. Så jeg satser på, at vi alle er ovre det, når weekenden er omme. Så vi igen kan sende børnene afsted og selv passe vores job....

Knus 

Anmeld

22. januar 2011

JustAnotherName

Klitgaard skriver:

I er da godt nok ramte håber hun snart er frisk igen

Tak. Hun virker til at have det bedre nu, heldigvis. SÅ det går den rigtige vej!

Anmeld

23. januar 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Der er bare gang i mange virus lige for tiden - Influinza, forkølelser, opkast og dårlige maver, MØB, hoste OG SÅ VIDERE.

Det er nærmest utroligt, hvis man kan gå fri!!

Rigtig god bedring hjemme hos Jer også 

Jo tak!

Anmeld

23. januar 2011

Ni-ko-li-ne

godt at det er ved at være overstået nu!! sikke en omgang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.