Hvad hører sig til ved en brunch?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Manakauapo

Jeg står og skal lave en lille brunch til imorgen, hvor min søster og svoger, niece og nevø kommer og er med. Men er blevet sådan lidt i tvivl om hvad der skal være?!

Jeg har indtil videre planlagt dette:

Rundstykker, crossainter, fastelavnsboller, bacon og æg. Tror også jeg har et stykke rullepølse og et stykke hamburgeryg i fryseren, som jeg kan tage op. Dertil er der marmelade, smør, nutella og peanutbutter. Har kun ganske lidt frugt, men af det jeg har, har jeg æbler og granatæble. Af drikkelse har jeg mælk, kaffe og the.

Hvad ville du syntes var super lækkert?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Filippa & Liva

Valkyrien skriver:

Jeg står og skal lave en lille brunch til imorgen, hvor min søster og svoger, niece og nevø kommer og er med. Men er blevet sådan lidt i tvivl om hvad der skal være?!

Jeg har indtil videre planlagt dette:

Rundstykker, crossainter, fastelavnsboller, bacon og æg. Tror også jeg har et stykke rullepølse og et stykke hamburgeryg i fryseren, som jeg kan tage op. Dertil er der marmelade, smør, nutella og peanutbutter. Har kun ganske lidt frugt, men af det jeg har, har jeg æbler og granatæble. Af drikkelse har jeg mælk, kaffe og the.

Hvad ville du syntes var super lækkert?

Det lyder rigtig lækkert det du har planlagt at lave til brunch indtil videre...  hvad med ost? (hvis der altså er nogle af dem som kommer som spiser det.)

Anmeld

21. januar 2011

JulieE

Laks og has-browns (staves??) smoothie eller en lækker juice lidt lækker ost... Ellers lyder det rigtig lækker

Anmeld

21. januar 2011

Manakauapo

Det lyder rigtig lækkert det du har planlagt at lave til brunch indtil videre...  hvad med ost? (hvis der altså er nogle af dem som kommer som spiser det.)

Jeg må have fat på noget ost

Anmeld

21. januar 2011

Manakauapo

JulieE skriver:

Laks og has-browns (staves??) smoothie eller en lækker juice lidt lækker ost... Ellers lyder det rigtig lækker

Juice tager min søster med, så den er med på listen nu

Anmeld

21. januar 2011

Manakauapo

Men hvad kan man lave til en dreng på 9 måneder? Altså der er jo godt nok brød, og det spiser han også lidt af. Men hvad ville I ellers tænke ville være godt?

Anmeld

21. januar 2011

Fines mor

Valkyrien skriver:

Men hvad kan man lave til en dreng på 9 måneder? Altså der er jo godt nok brød, og det spiser han også lidt af. Men hvad ville I ellers tænke ville være godt?

Små pølser, det er jeg sikker på at han godt kan li :-) (Ostehaps)

Leverpostej, spegepølser, oste, frugt/grønt, blødkogte æg

Anmeld

21. januar 2011

Steph_Laurits

Youghurt, scrambled eggs, små pølser, smoothie.

Anmeld

21. januar 2011

ekzunz

Amerikanske pandekager. Og så nogle glas med müsli, Græsk youghurt, lidt bær-symfoni (røres med lidt sukker) og så noget sirup på.....(evt. honning - den "tynde" variant)

Anmeld

22. januar 2011

TbCp

Når jeg laver brunch er det med

scrambled eggs, bacon, pølser
franskbrød/rugbrød
Lidt pålæg + pålægchokolade/nutella
ost
frugt
youghurt (lidt sirup nederst, græsk youghurt ovenpå og müsli på toppen)
Pandekager med sirup
Juice/kaffe/te

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.