Sunde Snacks :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Moar2011

Go'aften

Ville lige smide en opskrift ind på knækbrød eller snacks - de kan anbefales - gravide: hvis man døjer lidt med hård mave, så spise et par stykker inden senge tid, så skulle det sætte gang i maven når du står op næste dag (sir min tante, hun brugt da hun ventet hendes søn) .

1dl sesam. 1dl hørfrø. - 1dl solsikker - 1dl græskar - 1dl havegryn - 3½ dl mel - 1 1/4 dl vindruekerneoile - 2dl vand - 2tsk salt - 1tsk bagepulver.

fremgangs måde:

alt røres sammen. del dejen i 2 portioner. de rulles ud mellem 2 stykker bagepapir. skæres ud i passende stykker. bages på 200 grader i 15-20min

hvis i prøver dem, så smid lige en kommentar bagefter hvad i syens - skal selv afprøve det efter weekenden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Happiness

Det lyder lækkert. Må afprøve dem på et tidspunkt :-)

Anmeld

22. januar 2011

Majbriteriksen

Det er en fantastisk opskrift, har selv bagt dem det sidste år. Men personligt bruger jeg kun ½-1 tsk salt, det andet er alt for saltet for mig. Det er en nem og god opskrift som tit bruges til lidt ekstra snack herhjemme med en masse forskellige smøreoste-mums

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

Babyklar skriver:

Go'aften

Ville lige smide en opskrift ind på knækbrød eller snacks - de kan anbefales - gravide: hvis man døjer lidt med hård mave, så spise et par stykker inden senge tid, så skulle det sætte gang i maven når du står op næste dag (sir min tante, hun brugt da hun ventet hendes søn) .

1dl sesam. 1dl hørfrø. - 1dl solsikker - 1dl græskar - 1dl havegryn - 3½ dl mel - 1 1/4 dl vindruekerneoile - 2dl vand - 2tsk salt - 1tsk bagepulver.

fremgangs måde:

alt røres sammen. del dejen i 2 portioner. de rulles ud mellem 2 stykker bagepapir. skæres ud i passende stykker. bages på 200 grader i 15-20min

hvis i prøver dem, så smid lige en kommentar bagefter hvad i syens - skal selv afprøve det efter weekenden

Det lyder super lækkert. Tak fordi, du ville dele med os

Anmeld

22. januar 2011

Moar2011

Baagøe skriver:

Det lyder super lækkert. Tak fordi, du ville dele med os

velbekomme ..

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

Babyklar skriver:

velbekomme ..

...

Anmeld

22. januar 2011

klmf

Nøj det lyder lækkert, det skal prøves af en dag

En af mine kolleger laver dem også, hun putter gerne lidt parmesanost i og drysser også med det. MUMS siger jeg bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.