Skal jeg være nervøs??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

MIWULA

Sys min lille mand har været meget stille hele dagen idag dog ikk at jeg slet ikk har mærket ham men de gange jeg har , har det kun været et lille skub eller noget og han plejer ikk og være så stille som idag. Nogle gode råd til hva jeg skal gøre?? Er en smule nervøs men ved jo ikk om jeg skal være det for han er jo i live kan jeg mærke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Clisolka

Prøv at drik et stort glas koldt vand - det plejede at virke på Isabella

Anmeld

21. januar 2011

MIWULA

bb78 skriver:

Prøv at drik et stort glas koldt vand - det plejede at virke på Isabella

Ja må jeg prøve.  Tak

Anmeld

21. januar 2011

Frk.S

Nu ved jeg ikke lige hvor langt du er, men eftersom du skriver at han snart kommer, er du vel ret langt.

Kan det mon så ikke være fordi han ikke har så meget plads at møffe rundt på? Ja, jeg ved det ikke, for min er stadig ikke større end et par cm, men det synes jeg bare at have hørt før.

Anmeld

21. januar 2011

Frk.S

Nu ved jeg ikke lige hvor langt du er, men eftersom du skriver at han snart kommer, er du vel ret langt.

Kan det mon så ikke være fordi han ikke har så meget plads at møffe rundt på? Ja, jeg ved det ikke, for min er stadig ikke større end et par cm, men det synes jeg bare at have hørt før.

Anmeld

21. januar 2011

tinasmor

Er også på den med koldt vand. men synes at have hørt at man skal mærke liv hver dag efter uge 25

Anmeld

21. januar 2011

Low

En kold cola skulle vist hjælpe. Ellers kan du altid ringe til fødegangen

Anmeld

21. januar 2011

MIWULA

Frk.S skriver:

Jeg er i uge 35 men heldigvis er der nu kommer en smule mere gang i ham her til aften efter lidt slik og cola..

Anmeld

21. januar 2011

MIWULA

Low skriver:

En kold cola skulle vist hjælpe. Ellers kan du altid ringe til fødegangen

Ja cola er vores bedste ven når jeg skal have gang i ham. hihi og nu her til aften efter lidt is,cola og slik er der også kommet en smule mere gang i ham der inde så det må være pladsen derinde der er ved at være trang.  Tak for rådne alle sammen.

Anmeld

22. januar 2011

Kløver

MIWULA skriver:

Sys min lille mand har været meget stille hele dagen idag dog ikk at jeg slet ikk har mærket ham men de gange jeg har , har det kun været et lille skub eller noget og han plejer ikk og være så stille som idag. Nogle gode råd til hva jeg skal gøre?? Er en smule nervøs men ved jo ikk om jeg skal være det for han er jo i live kan jeg mærke.

Ved ik om det kan hjælpe, men min den bette kan jeg også mærke, men også knap så meget som vanligt, jeg hahr fået at vide, det er fordi der ikke længere er plads til at sparke og gøre de store udskejelser, så det mere er møfferi man mærker, og knap så meget spark

prøv evt at drikke noget koldt og sødt, det skulle også sætte lidt gang i de små, men er du bekymret, ville jeg nok ringe til fg eller jm og tjekke op, for en sikkerheds skyld

men er sikker på din bette mand har det super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.