Forskelligt NYT tøj sælges billigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. april 2011

Mumto3

myr81 skriver:

Hej igen tak for svar men ups er det tøse bukser? og hvad var nyprisen? (skal bruge dem til min søn, så går ikke hvis de er tøsede )

Hvad har du ellers af mærketøj til pige 80+ samt dreng 92/98 +?

det er bestemt ikke tøsebukser!

De koster 299kr (jeg har fået dem som gave, så jeg var slet ikke sikker på at prisen stod på, men det gjorde den)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Sildefisk

Mumto3 skriver:

det er bestemt ikke tøsebukser!

De koster 299kr (jeg har fået dem som gave, så jeg var slet ikke sikker på at prisen stod på, men det gjorde den)

Helt ok, så bare lige at annoncen lå under pige tøj, deraf spørgsmålet

Du har ikke noget tøj derudover så? Du svare ikke på mit spørgsmål nemlig

Anmeld

10. april 2011

Mumto3

Lou87 skriver:

Okay .. er bange for jeg måske ikk ka skrue mig ned i den endnu, lidt svært når man ikk ka prøve det på jo smiler..
Er sådan en M-L i trøjer men hvis den sidder tæt på hele kroppen er jeg ikke sikker..

..den er ihvertfald super flot! ØV!

Nu har jeg prøvet kjolen på og målt mig selv. Målt lige under brystet er jeg 78cm hele vejen rundt. Den sidder flot på mig, men der er plads til en der er ihvertfald 81 cm i omkreds under brystet.

Håber det siger lidt mere om størrelsen

Anmeld

10. april 2011

Mumto3

myr81 skriver:

Helt ok, så bare lige at annoncen lå under pige tøj, deraf spørgsmålet

Du har ikke noget tøj derudover så? Du svare ikke på mit spørgsmål nemlig

Jamen, de er også købt til min pige, som sagt er det en gave, men det er IKKE pige-bukser overhovedet!!!! Jeg synes det er drenge bukser, og dem har min pige arvet masser af fra hendes to brødre, så derfor synes jeg ikke hun skal have flere drenge bukser. Hvis jeg stod i en butik og kiggede på dem, ville jeg helt klart tænke at det var DRENGE-bukser.

Men det er godt du spørger! Better safe than sorry!!!

Det er rigtigt at jeg ikke har svaret på det med andet tøj....sagen er at jeg har haft rigtig mange dårlige erfaringer med at sælge tøj herinde, men folk som er vildt interesserede og spørger om jeg ikke holde det til den første. Det gør jeg så, og når det bliver den første, så er der lige noget i denne måned også, og så spørger de om jeg kan holde det en mdr. mere osv. -og det er lidt trættende i længden.

Med hensyn til drenge-mærketøj, så tror jeg ikke jeg har noget. Min yngste dreng er lige fyldt 5 år, så hans 'baby'-tøj lidt forældet.

Med hensyn til pigetøj, så har jeg da noget, mest Katvig (og andre mærker der laver økologisk tøj). Hvad mangler du? kjoler, bukser, strømper, bluser? men som sagt at kendt mærketøj har jeg mest i katvig.

Anmeld

10. april 2011

Mumto3

Hertzum77 skriver:

Super flot og billig kjole, jeg kan desværre ikke passe den :-(

Hej igen,

Vil bare lige sige at jeg har prøvet kjolen på og målt mig selv. Jeg er 78cm målt lige under brystet, og kjolen kan passe en der er 81 cm i omkreds. Det siger måske lidt mere om størrelsen

Anmeld

10. april 2011

Sildefisk

Mumto3 skriver:

Jamen, de er også købt til min pige, som sagt er det en gave, men det er IKKE pige-bukser overhovedet!!!! Jeg synes det er drenge bukser, og dem har min pige arvet masser af fra hendes to brødre, så derfor synes jeg ikke hun skal have flere drenge bukser. Hvis jeg stod i en butik og kiggede på dem, ville jeg helt klart tænke at det var DRENGE-bukser.

Men det er godt du spørger! Better safe than sorry!!!

Det er rigtigt at jeg ikke har svaret på det med andet tøj....sagen er at jeg har haft rigtig mange dårlige erfaringer med at sælge tøj herinde, men folk som er vildt interesserede og spørger om jeg ikke holde det til den første. Det gør jeg så, og når det bliver den første, så er der lige noget i denne måned også, og så spørger de om jeg kan holde det en mdr. mere osv. -og det er lidt trættende i længden.

Med hensyn til drenge-mærketøj, så tror jeg ikke jeg har noget. Min yngste dreng er lige fyldt 5 år, så hans 'baby'-tøj lidt forældet.

Med hensyn til pigetøj, så har jeg da noget, mest Katvig (og andre mærker der laver økologisk tøj). Hvad mangler du? kjoler, bukser, strømper, bluser? men som sagt at kendt mærketøj har jeg mest i katvig.

Det er helt ok. Men hvis jeg er interesseret i tøj/ ting mv betaler jeg med det samme hvis jeg ikke havde pengene ville jeg hellere undvære , så herfra vil det ikke blive aktuelt at du skulle vente til den 1. !

Det er primært bluser, kjoler og strømpebux jeg mangler. Fra str. 80+, hvis du vil,- kan du da altid sende mig nogle  billeder på min mail :

metteschultz138@gmail.com, ellers er det også bare iorden.

Køber løbende tøj til hende, så det ikke fordi jeg helt vildt mangler, mere for at se om noget skulle friste

Anmeld

10. april 2011

Mumto3

myr81 skriver:

Det er helt ok. Men hvis jeg er interesseret i tøj/ ting mv betaler jeg med det samme hvis jeg ikke havde pengene ville jeg hellere undvære , så herfra vil det ikke blive aktuelt at du skulle vente til den 1. !

Det er primært bluser, kjoler og strømpebux jeg mangler. Fra str. 80+, hvis du vil,- kan du da altid sende mig nogle  billeder på min mail :

metteschultz138@gmail.com, ellers er det også bare iorden.

Køber løbende tøj til hende, så det ikke fordi jeg helt vildt mangler, mere for at se om noget skulle friste

-og det skal selvfølgelig heller ikke gå ud over dig, at jeg har haft rigtig dårlige oplevelser...

Jeg er på vej til fødselsdag, så jeg får ikke sendt  noget til dig i dag. men jeg vil få det gjort i morgen.

Anmeld

10. april 2011

Lou87

Mumto3 skriver:

Nu har jeg prøvet kjolen på og målt mig selv. Målt lige under brystet er jeg 78cm hele vejen rundt. Den sidder flot på mig, men der er plads til en der er ihvertfald 81 cm i omkreds under brystet.

Håber det siger lidt mere om størrelsen

Hvor er du sød - tak
men jeg er desværre nogle cm over og tror ikke det vil sidde godt når det er corsage.. øvøvøv!

Men der skal nok være en som ka skrue kroppen ned i der vil ha den, for den er bare super flot!

Anmeld

8. maj 2011

Mumto3

op igen

Anmeld

6. juni 2011

Mumto3

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.