myr81 skriver:
Helt ok, så bare lige at annoncen lå under pige tøj, deraf spørgsmålet 
Du har ikke noget tøj derudover så? Du svare ikke på mit spørgsmål nemlig 
Jamen, de er også købt til min pige, som sagt er det en gave, men det er IKKE pige-bukser overhovedet!!!! Jeg synes det er drenge bukser, og dem har min pige arvet masser af fra hendes to brødre, så derfor synes jeg ikke hun skal have flere drenge bukser. Hvis jeg stod i en butik og kiggede på dem, ville jeg helt klart tænke at det var DRENGE-bukser.
Men det er godt du spørger! Better safe than sorry!!!
Det er rigtigt at jeg ikke har svaret på det med andet tøj....sagen er at jeg har haft rigtig mange dårlige erfaringer med at sælge tøj herinde, men folk som er vildt interesserede og spørger om jeg ikke holde det til den første. Det gør jeg så, og når det bliver den første, så er der lige noget i denne måned også, og så spørger de om jeg kan holde det en mdr. mere osv. -og det er lidt trættende i længden.
Med hensyn til drenge-mærketøj, så tror jeg ikke jeg har noget. Min yngste dreng er lige fyldt 5 år, så hans 'baby'-tøj lidt forældet.
Med hensyn til pigetøj, så har jeg da noget, mest Katvig (og andre mærker der laver økologisk tøj). Hvad mangler du? kjoler, bukser, strømper, bluser? men som sagt at kendt mærketøj har jeg mest i katvig.
Anmeld