Andre der har det sådan? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Fru'Rugaard

Hej.
Da min datter var 2-3 måneder havde jeg en snert af fødselsdepression (tror jeg selv) - Ville have kontaktet lægen, men gjorde det ikke, da det gik over igen.
Men nu er jeg begyndt at få nogle dage, hvor jeg bare bliver ked af det, nedtrykt og negativ, går med en klump i halsen hele dagen!
Der kan sagtens gå et par måneder imellem jeg får de dage- jeg aner ikke hvorfor jeg får det på den måde?
Det går nogle gange udover min kæreste, hvis han siger eller gør et eller andet- jeg er ked af at jeg får det sådan, for jeg har jo ingen grund til at være ked af det, jeg har jo alt?- Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op, når jeg har de dage her- jeg har bare lyst til at give mig til at tudbrøle!
Nogen der har erfaringer med dette?

Rikke - Mor til Maja på 9½ måned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

SussieThyssen

Ja...jeg trordu trænger til 2 ting.

1..at få snakket med en..gerne din læge eller en psykolog, så du lige kan få kanaliceret ud, hvad det er, du tror er gået over. For noget må der jo sidde og gnave.

2..du trænger til at komme ud og lave noget andet.
Så når du føler at du har en dum dag, så skynd dig at få afsat bebsen og kom afsted. Brug noget kvali-tid på dig selv. Tag ud og shoppe, tag på tøsetur, gå på udstillinger, museer eller i biffen.
Hvad som helst du synes om, så du får afledt tankerne og får lidt ny benzin på mortoren.

Vi kan alle have nededage når vi går hjemme..det er helt normalt, og min medicin har så været at gøre noget andet...for Sussie.
Det virker

Knus og klem
Sussie

Anmeld

21. januar 2011

Fru'Rugaard

SussieThyssen skriver:

Ja...jeg trordu trænger til 2 ting.

1..at få snakket med en..gerne din læge eller en psykolog, så du lige kan få kanaliceret ud, hvad det er, du tror er gået over. For noget må der jo sidde og gnave.

2..du trænger til at komme ud og lave noget andet.
Så når du føler at du har en dum dag, så skynd dig at få afsat bebsen og kom afsted. Brug noget kvali-tid på dig selv. Tag ud og shoppe, tag på tøsetur, gå på udstillinger, museer eller i biffen.
Hvad som helst du synes om, så du får afledt tankerne og får lidt ny benzin på mortoren.

Vi kan alle have nededage når vi går hjemme..det er helt normalt, og min medicin har så været at gøre noget andet...for Sussie.
Det virker

Knus og klem
Sussie

Tak for svar!
Min datter er lige startet i dagpleje, så har da lidt fritid der- men jeg har bare haft sån en dag idag, derfor jeg lavede indlægget- også er det jo dejlig med alle jer kvinder, der gider at bruge tid på andre og hjælpe

Anmeld

21. januar 2011

SussieThyssen

Fru'Rugaard skriver:

Tak for svar!
Min datter er lige startet i dagpleje, så har da lidt fritid der- men jeg har bare haft sån en dag idag, derfor jeg lavede indlægget- også er det jo dejlig med alle jer kvinder, der gider at bruge tid på andre og hjælpe

Jamen så se du at få genfundet pigen-kvinden i dig selv.
Det højner også humøret.
Og ja..det er så skønt, når man har en lidt øv-dag at man altid kan komme i godt humør herinde 

Anmeld

21. januar 2011

Fru'Rugaard

SussieThyssen skriver:

Jamen så se du at få genfundet pigen-kvinden i dig selv.
Det højner også humøret.
Og ja..det er så skønt, når man har en lidt øv-dag at man altid kan komme i godt humør herinde 

Ja, det vil jeg prøve! - Ja, det er dejligt, og I er så dejlige herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.