Slyngevugge - Hjælp til at sy den ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.781 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Maja_4000

Vi (min mor og jeg) skal sy en slyngevugge til Caroline på søndag .. Skal ud og købe stof idag .. Men hvilken slags stof skal man vælge ? Det skal jo kunne holde til en del

Vi har tænkt os at købe en hoppegynge og så bruge karmbeslag og fjeder fra den , nogle som ved , om det kan lade sig gøre ? (:

De andre ting kan man vel købe i f.eks. Silvan , ikk ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Maja_4000

Kom nu piger 

Anmeld

21. januar 2011

isimaven

Maja_4000 skriver:

Vi (min mor og jeg) skal sy en slyngevugge til Caroline på søndag .. Skal ud og købe stof idag .. Men hvilken slags stof skal man vælge ? Det skal jo kunne holde til en del

Vi har tænkt os at købe en hoppegynge og så bruge karmbeslag og fjeder fra den , nogle som ved , om det kan lade sig gøre ? (:

De andre ting kan man vel købe i f.eks. Silvan , ikk ? 

Et kraftigt bomuldsstof holder godtInde på mamaslife.dk er der en god syvejledning og hoppegynge beslag + fjeder kan man sagtens bruge og silvan har nok resten!Men ellers kan man også bestille et syselvkit på mamaslife med alle beslag, og dimser der skal bruges (- stof og snor)Jeg fik syet sådan en til min datter og vi er så glade for den!!

Anmeld

21. januar 2011

Maja_4000

isimaven skriver:

Et kraftigt bomuldsstof holder godtInde på mamaslife.dk er der en god syvejledning og hoppegynge beslag + fjeder kan man sagtens bruge og silvan har nok resten!Men ellers kan man også bestille et syselvkit på mamaslife med alle beslag, og dimser der skal bruges (- stof og snor)Jeg fik syet sådan en til min datter og vi er så glade for den!!

Tak for svar 

Det er også vejledningen fra mamaslife vi vil bruge :p

Anmeld

21. januar 2011

Maja_4000

HVOR KØBER MAN EN SLYNGERING ? 

Findes der ingen fysiske butikker ? Skal jo bruge den søndag :/

Anmeld

21. januar 2011

Manakauapo

Maja_4000 skriver:

HVOR KØBER MAN EN SLYNGERING ? 

Findes der ingen fysiske butikker ? Skal jo bruge den søndag :/

http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=343 

Anmeld

21. januar 2011

sarulee

Jeg skal også igang med at sy en slyngevugge og har købt den ring for lang tid siden som er vist i linket. Derudover kan jeg da lige linke den "opskrift" jeg har tænkt mig at følge

http://www.tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=70264

Synes den virker nem at gå til. Jeg har tænkt mig at bruge bommuldslærred.

Anmeld

21. januar 2011

Maja_4000

sarulee skriver:

Jeg skal også igang med at sy en slyngevugge og har købt den ring for lang tid siden som er vist i linket. Derudover kan jeg da lige linke den "opskrift" jeg har tænkt mig at følge

http://www.tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=70264

Synes den virker nem at gå til. Jeg har tænkt mig at bruge bommuldslærred.

Har tænkt mig at bruge "opskriften" fra mamaslife :b

Men kan ringen ikke købes i en fysisk butik ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.