Kom så mave!! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

170811

Andre end mig i uge 11 der bare ikke kan vente på maven kommer? Er godt klar over at jeg nok skal nå at blive pænt træt af den, men lige nu glæder jeg mig til at hele verden kan se at jeg er gravid.

Lige nu ligner jeg desværre bare en der har spist alt for meget julemad Den flade mave er væk og erstattet med blæver-mave.   Kunne være jeg snart skulle begynde at tage billeder.

God dag til alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Najsen86

jeg er snart i 13. uge og jeg har det præcis som dig.. ser bare småtyk ud, ikke gravid...

Anmeld

21. januar 2011

mialt

gider overhovedet ikke høre på jeres brok. i skal sku ikke klage.

jeg er uge 22 nu, og man kan overhovedet ikke se noget som helst mave på mig. 

så drop det brok

for JEG er ved at være godt træt af det.. jeg vil ha MAVE nu, kan ikke vente...

Anmeld

23. januar 2011

170811

Najsen86 skriver:

jeg er snart i 13. uge og jeg har det præcis som dig.. ser bare småtyk ud, ikke gravid...

Ja ! Den må gerne komme maven! Selvom jeg godt ved der går lidt tid før min dukker frem

Anmeld

23. januar 2011

170811

mialt skriver:

så drop det brok

Kan man virkelig ingenting se?? Kann godt forstå du er utålmodig. Du må pludselig eksplodere i størrelse så

Anmeld

23. januar 2011

Pullemulle

mialt skriver:

så drop det brok

Hold da op! Det er da godt nok lang tid uden mave? Burde baby ikke fylde lidt så sent i graviditeten?

Anmeld

23. januar 2011

Tropez

Jeg ser også bare fed ud, der er ikke nogen rigtig runding på maven bare en gang blæver delt i 2, og jeg er 13+1, og har altså været oppustet sådan her siden jeg var 7 uger henne, så jeg vil riiigtig gerne have der snart sker noget. 

Anmeld

23. januar 2011

170811

Tropez skriver:

Jeg ser også bare fed ud, der er ikke nogen rigtig runding på maven bare en gang blæver delt i 2, og jeg er 13+1, og har altså været oppustet sådan her siden jeg var 7 uger henne, så jeg vil riiigtig gerne have der snart sker noget. 

Haha det er præcist sådan jeg også har det. En omgang ucharmerende blæver lignende ekstra ting på maven .

Anmeld

29. januar 2011

mialt

Pullemulle skriver:

Hold da op! Det er da godt nok lang tid uden mave? Burde baby ikke fylde lidt så sent i graviditeten?

jeg er nu 22+1 og nu er man endelig begyndt at kunne se bulen, men hvis ikke man er klar over at jeg er gravid, nej. så kan man ikk se det. det er jo forskelligt hvor meget de fylder. han er som han skal være..

Anmeld

29. januar 2011

Sof

Jeg er 11 uger henne i morgen og den kan klart ses på mig og det er ikke for at ødelægge det for nogen, men min søster kunne man intet se på før de sidste 8 uger  Hun var også pænt træt af det, men tilgengæld var hendes mave helt flad igen lige efter hun havde født. Jeg kom ind på fødestuen 5 minutter efter han var kommer ud og der var hendes mave fuldstændig flad igen. Hun var tilbage i sine egne bukser 3 dage efter fødslen, så der kan være noget positivt ved at den ikke er der fra starten.

Min blev aldrig flad efter Silje og er bare en masse blævre hud fordi jeg var stor fra starten, så det kan ikke trækkes mere ind med mindre jeg bliver opereret, så det er ikke super fedt, selvom maven jo er fin mens baby er derinde, men bagefter er den altså ikke.

Nyd det, den skal nok nå at komme og så snart i mærke bebsen, så glemmer i alt om at maven ikke er vokset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.